zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

03.02.2025.

Donesen

23.01.2025.

Stupa na snagu

11.02.2025.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Stručne službe Gradske uprave

Pročišćeni tekst vrijedi od 11.02.2025.

Narodne novine 5/2025

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Stručne službe Gradske uprave (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 5/25)

Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11 i 112/19), na prijedlog pročelnika Stručne službe Gradske uprave, gradonačelnik Grada Zagreba, 23. siječnja 2025., donosi

PRAVILNIK

o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Stručne službe Gradske uprave

Članak 1.

U Pravilniku o unutarnjem redu Stručne službe Gradske uprave (Službeni glasnik Grada Zagreba 15/24) u članku 2., stavku 1. točka 4.1. mijenja se i glasi:

"4.1. Služba za zastupanje u građanskim postupcima".

Točke 4.2., 4.2.1. i 4.2.2. brišu se.

Dosadašnja točka 4.3. koja postaje točka 4.2. mijenja se i glasi:

"4.2. Služba za zastupanje u upravnim postupcima i upravnim sporovima".

Dosadašnje točke 4.4., 4.4.1. i 4.4.2. postaju točke 4.3., 4.3.1. i 4.3.2.

Dosadašnje točke 5., 5.1., 5.1.1., 5.1.2., 5.2., 5.2.1. i 5.2.2. koje postaju točke 5., 5.1. i 5.2. mijenjaju se i glase:

"5. Odjel za pripremu i provedbu EU projekata

5.1. Odsjek za planiranje i pripremu EU projekata

5.2. Odsjek za provedbu EU projekata".

U stavku 2. riječi: "Služba za zastupanje u parničnim postupcima, postupcima za alternativno rješavanje sporova i stečajnim postupcima, Služba za zastupanje u postupcima prisilnog ostvarenja i osiguranja tražbina i drugim naplatnim izvanparničnim postupcima te vođenje evidencije o dužnicima" zamjenjuju se riječima: "Služba za zastupanje u građanskim postupcima" a riječi: "te u nenaplatnim izvanparničnim postupcima" brišu se.

Članak 2.

U članku 3. iza riječi: "koordinatora za analitičke poslove," dodaju se riječi: " stručnog savjetnika za dokumentaciju,".

Članak 3.

U članku 5. stavku 1. riječi: "i opravdanosti zapošljavanja" te "i zapošljavanjem" brišu se.

U stavku 2. točki 2.3. riječi: "i opravdanosti zapošljavanja" te "i zapošljavanjem" brišu se a iza riječi "stručnih materijala," dodaju se riječi: "unos, ažuriranje i brisanje podataka u ZG COP aplikaciji, koji se odnose na ustroj gradskih upravnih tijela Grada Zagreba te radna mjesta službenika i namještenika,".

Članak 4.

U članku 6. stavku 2., točki 3.2. riječi: "i razvoj ljudskih potencijala" zamjenjuju se riječima: "ljudskim potencijalima".

Članak 5.

U članku 7., u cijelom tekstu, riječi: "bazi CENTRIX 2 i MODUL PRAVNI POSTUPCI" zamjenjuju se riječima: "elektroničkoj bazi podataka".

U stavku 2. točka 4.1. mijenja se i glasi:

"4.1. Služba za zastupanje u građanskim postupcima

U Službi za zastupanje u građanskim postupcima obavljaju se poslovi pokretanja postupaka pred nadležnim tijelima, na inicijativu nadležnog gradskog upravnog tijela, temeljem punomoći gradonačelnika, poslovi zastupanja Grada po punomoćnicima po zaposlenju, temeljem punomoći gradonačelnika, u parničnim postupcima, u postupcima za alternativno rješavanje sporova, uključivo i postupke medijacije, kao i na ročištima u stečajnim postupcima i to na skupštini vjerovnika, odboru vjerovnika i na ročištu za glasovanje o planu, a koji postupci su u tijeku pred nadležnim sudovima, odnosno tijelima za alternativno rješavanje sporova, uključivo i medijaciju, u postupcima prisilnog ostvarenja (ovršnim postupcima) i osiguranja tražbina te u likvidacijskim, stečajnim i predstečajnim postupcima jednako kao i ostavinskim postupcima, postupcima razvrgnuća suvlasničke zajednice, uređenja međa, osiguranja dokaza i slično, poslovi izrade prethodnih mišljenja u postupcima u kojima Grad zastupaju punomoćnici po zaposlenju, poslovi povlačenja tužbe, odnosno prijedloga, priznavanja ili odricanja od tužbenog zahtjeva, povlačenja ili odricanja od pravnog lijeka, zaključivanja sudske nagodbe po specijalnoj punomoći, temeljem zaključka gradonačelnika, predlaganja ili prihvaćanja mogućih opcija u postupcima alternativnog rješavanja sporova, uključivo i prijedloga za medijaciju te zastupanja u tim postupcima pred sudom ili drugim nadležnim tijelom na inicijativu i uz suglasnost nadležnog gradskog upravnog tijela, kao i sklapanja nagodbe u postupku medijacije po specijalnoj punomoći, temeljem zaključka gradonačelnika, poslovi obrade akata u stvarima u kojima Grad zastupaju odvjetnici, odnosno u kojima odvjetnici izrađuju prethodna mišljenja, stručni poslovi u vezi s provedbom ugovornih obveza Grada Zagreba prema Ugovoru o zastupanju Grada Zagreba u postupcima pred nadležnim tijelima, poslovi stručne i suštinske obrade i kontrole usklađenosti e-Računa odvjetnika i odvjetničkih društava s poduzetom radnjom, tarifom kojom se uređuju nagrade i naknade troškova za rad odvjetnika i Ugovorom o zastupanju Grada Zagreba u postupcima pred nadležnim tijelima, stručni poslovi u sustavu eKomunikacija, eOvrha i ePretinac te u elektroničkoj bazi podataka, poslovi suradnje s gradskim upravnim tijelima, sudovima, drugim pravosudnim tijelima, tijelima državne uprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, kao i tijelima za alternativno rješavanje sporova, uključivo i medijaciju, poslovi vođenja dokumentacije i evidencija vezanih za poslove zastupanja, praćenja stanja i izvješćivanja o predmetima, poslovi praćenja evidencija nadležnih tijela o dužnicima u odnosu na koje se vode postupci iz djelokruga Službe i komunikacije s tim tijelima, drugi poslovi iz djelokruga Službe poslovi evidentiranja, kontrole, obrade i slanja na plaćanje računa nadležnih tijela za pružene usluge te predujmova i pristojbi za radnje zastupanja i drugi poslovi iz djelokruga Službe.

Točke 4.2., 4.2.1. i 4.2.2. brišu se.

Točka 4.3. koja postaje točka 4.2. mijenja se i glasi:

"4.2. Služba za zastupanje u upravnim postupcima i upravnim sporovima

U Službi za zastupanje u upravnim postupcima i upravnim sporovima obavljaju se poslovi pokretanja postupaka pred nadležnim tijelima, na inicijativu nadležnog gradskog upravnog tijela, temeljem punomoći gradonačelnika, poslovi zastupanja Grada po punomoćnicima po zaposlenju, temeljem punomoći gradonačelnika, u upravnim postupcima i upravnim sporovima, poslovi zastupanja gradonačelnika u sporovima povodom pojedinačnih akata koje je on donio u statusu javnopravnog tijela, poslovi izrade prethodnih mišljenja u postupcima u kojima Grad zastupaju punomoćnici po zaposlenju, poslovi povlačenja prijedloga, protuprijedloga odnosno tužbe, priznavanja ili odricanja od tužbenog zahtjeva, povlačenja ili odricanja od pravnog lijeka, zaključivanja nagodbe u postupku koji je u tijeku pred nadležnim tijelom po specijalnoj punomoći, temeljem zaključka gradonačelnika, poslovi predlaganja ili prihvaćanja medijacije i zastupanja u medijaciji pred sudom ili drugim nadležnim tijelom na inicijativu i uz suglasnost nadležnog gradskog upravnog tijela te sklapanja nagodbe u postupku medijacije po specijalnoj punomoći, temeljem zaključka gradonačelnika, poslovi obrade akata u stvarima u kojima Grad zastupaju odvjetnici, odnosno u kojima odvjetnici izrađuju prethodna mišljenja, prikupljanja i obrađivanja prakse nadležnih upravnih tijela iz djelokruga Službe, usklađivanja i koordinacije rada punomoćnika za zastupanje u upravnim postupcima, davanja uputa za rad radi jednoobraznog postupanja, stručni poslovi u vezi s provedbom ugovornih obveza Grada Zagreba prema Ugovoru o zastupanju Grada Zagreba u postupcima pred nadležnim tijelima, poslovi stručne i suštinske obrade i kontrole usklađenosti e-Računa odvjetnika i odvjetničkih društava s poduzetom radnjom, tarifom kojom se uređuju nagrade i naknade troškova za rad odvjetnika i Ugovorom o zastupanju Grada Zagreba u postupcima pred nadležnim tijelima, stručni poslovi u sustavu eKomunikacija i ePretinac te u elektroničkoj bazi podataka, poslovi suradnje s gradskim upravnim tijelima, sudovima, drugim tijelima, javnim bilježnicima, tijelima državne uprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, kao i tijelima za medijaciju, poslovi vođenja dokumentacije i evidencija vezanih za poslove zastupanja, praćenja stanja i izvješćivanja o predmetima i drugi poslovi iz djelokruga Službe.

Dosadašnje točke 4.4., 4.4.1. i 4.4.2. postaju točke 4.3., 4.3.1. i 4.3.2.

Stavak 3. briše se.

Članak 6.

Naziv točke 5. iznad članka 8. i članak 8. mijenjaju se i glase:

"5. ODJEL ZA PRIPREMU I PROVEDBU EU PROJEKATA

Članak 8.

U Odjelu za pripremu i provedbu EU projekata obavljaju se poslovi analize, praćenja propisa i programskih dokumenata za korištenje sredstava Europske unije (u daljnjem tekstu: EU), analize potreba i programiranja korištenja sredstava EU a, poslovi koordinacije i podrške gradskim upravnim tijelima u identifikaciji, pripremi, prijavi i provedbi projekata čija je priprema ili provedba sufinancirana sredstvima fondova EU, uključujući i podršku projektima trgovačkih društava i ustanova u vlasništvu Grada, suradnje s tijelima u sustavima upravljanja i kontrole provedbe ESI fondova i drugih fondova i instrumenata EU a u Republici Hrvatskoj i drugim tijelima i udruženjima na razini Republike Hrvatske i Europske unije, jačanje kapaciteta za korištenje sredstava EU a, poslovi analize provedbe projekata EU a, poslovi pripreme i provedbe poziva za sufinanciranje EU projekata udruga i pružanje podrške gradskim upravnim tijelima u provedbi poziva, unapređenja poslovnih modela i procesa pripreme i provedbe projekata EU a i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

5.1. Odsjek za planiranje i pripremu EU projekata

U Odsjeku za planiranje i pripremu EU projekata obavljaju se poslovi planiranja i podrške u pripremi i prijavi projekata sufinanciranih iz sredstava EU gradskim upravnim tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima, uključujući poslove identifikacije te prikupljanja projektnih ideja Grada Zagreba, ustanova i trgovačkih društava u vlasništvu Grada, izrade prijedloga lista i planova projektnih prijedloga u suradnji s Regionalnim koordinatorom Grada Zagreba, analize potreba te mogućnosti sufinanciranja projekata, poslovi pripreme poziva za sufinanciranje EU projekata udruga, analize i praćenja zakona i drugih propisa RH i EU-a vezanih uz korištenje sredstava EU-a, sudjelovanja u izradi programskih i strateških dokumenata kao preduvjetima za korištenje sredstava EU-a s nadležnim tijelima u RH te EU poslove suradnje s nadležnim tijelima u sustavima upravljanja i kontrole sredstvima EU a, nadležnim tijelima na razini EU i Republike Hrvatske koja upravljaju pojedinim fondovima i programima, poslovi analize javnih poziva za dodjelu bespovratnih sredstava iz EU fondova ili drugih međunarodnih izvora financiranja te predlaganje izmjena u fazi javnog savjetovanja, podrške u pripremi studijsko-projektne dokumentacije, prijave projekata Grada u elektroničke sustave prijave projekata EU a (eFondovi, ECAS, eMS, fondoviEU i drugi), izrade prijedloga financijskih planova i planova nabave Odsjeka, izrade nacrta općih i drugih akata i stručnih materijala iz djelokruga Odsjeka što ih donose Gradska skupština i gradonačelnik Grada Zagreba te kao podrška gradskim upravnim tijelima u svezi pripreme i provedbe EU projekata, pregled akata i ispravnosti podataka u izjavama i drugim dokumentima i obrascima koje podnosi Grad kao korisnik bespovratnih sredstava EU a, izrade općih akata i procedura za pripremu i provedbu projekata sufinanciranih bespovratnim sredstvima EU a, poslovi pružanja stručne pomoći i izrade mišljenja u svezi postupanja i akata iz nadležnosti Odsjeka te kao pomoć drugim gradskim upravnim tijelima i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

5.2. Odsjek za provedbu EU projekata

U Odsjeku za provedbu EU projekata obavljaju se poslovi podrške u provedbi projekata gradskim upravnim tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima u vlasništvu Grada Zagreba, pružanja podrške gradskim upravnim tijelima u provedbi poziva za sufinanciranje EU projekata udruga, izrade prijedloga financijskih planova i planova nabave Odsjeka i projekata sufinanciranih bespovratnim sredstvima EU, podrške u izradi prijedloga pojašnjenja u postupcima dodjele bespovratnih sredstava EU, poslovi upravljanja provedbom u elektroničkim sustavima za provedbu EU projekata (eFondovi, ECAS, eMS, fondoviEU i drugi), prikupljanja informacija i dokumentacije, izrade pojašnjenja, prikupljanja i podnošenja dokazne dokumentacije nadležnim tijelima tijekom provedbe projekata, izrade svih vrsta izvješća tijekom i nakon razdoblja provedbe, suradnju i komunikaciju na svim razinama organizacije radi postizanja odgovarajuće razine osviještenosti, razmjene informacija, pravovremenog uključivanja dionika i planiranja resursa te obveza tijekom trajanja provedbe projekata, predlaganje mjera za unaprjeđenje sustava pripreme i provedbe projekata i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.".

U Odjelu za pripremu i provedbu EU projekata izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi stručnog referenta za dokumentaciju.".

Članak 7.

U članku 11. stavku 1. broj: "128" zamjenjuje se brojem: "117", a broj: "228" zamjenjuje se brojem: "231".

U stavku 2. prilog Sistematizacija radnih mjesta u Stručnoj službi mijenja se kao u prilogu: Izmjene i dopune Sistematizacije radnih mjesta u Stručnoj službi, koja je sastavni dio ovog pravilnika.

Članak 8.

U članku 13. stavku 3. riječi: "Sektorom za planiranje, pripremu i provedbu EU projekata," brišu se.

Članak 9.

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 024-07/25-02/1

URBROJ: 251-01-12-25-3

Zagreb, 23. 1. 2025.

Gradonačelnik

Grada Zagreba

Tomislav Tomašević, mag. pol., v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija