zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

28.06.2022.

Donesen

23.06.2022.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Odluka o izboru Zajednice ponuditelja: POKOP d.o.o., KRIZANTEMA USLUGE d.o.o., OBRT MEDENEC, OBRT MIRAJ, za povjeravanje obavljanja poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba

Pročišćeni tekst vrijedi od 28.06.2022.

Narodne novine 19/2022

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Odluka o izboru Zajednice ponuditelja: POKOP d.o.o., KRIZANTEMA USLUGE d.o.o., OBRT MEDENEC, OBRT MIRAJ, za povjeravanje obavljanja poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 19/22)

Na temelju članka 11. stavka 4. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 5/18), Gradska skupština Grada Zagreba, na 13. sjednici, 23. lipnja 2022., donijela je

ODLUKU

o izboru Zajednice ponuditelja: POKOP d.o.o., KRIZANTEMA USLUGE d.o.o., OBRT MEDENEC, OBRT MIRAJ, za povjeravanje obavljanja poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba

1. Zajednici ponuditelja: POKOP d.o.o., Zagreb, Pesteri 8, KRIZANTEMA USLUGE d.o.o., Zagreb, Višnjevac 3, OBRT MEDENEC, vl. Ratko Medenec, Buzinska c. 14, Zagreb i OBRT MIRAJ, vl. Zoran Žic, Zagrebačka cesta 9a, Velika Mlaka (u nastavku: Zajednica ponuditelja) povjerava se obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba.

2. Gradonačelnik Grada Zagreba i Zajednica ponuditelja sklopit će ugovor o povjeravanju obavljanja poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba na četiri godine.

3. Ako odgovorna osoba Zajednice ponuditelja ne pristupi potpisivanju ugovora, odnosno svoj nedolazak ne opravda u roku od osam dana od primanja poziva, smatrat će se da je odustala od obavljanja povjerenih poslova.

Obrazloženje

Gradonačelnik Grada Zagreba je na temelju članka 7. stavka 1. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: Odluka) objavio Javni natječaj za povjeravanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba.

Javni natječaj je objavljen 7. travnja 2022. na internetskoj stranici Grada Zagreba, na oglasnoj ploči gradske uprave i u Jutarnjem listu.

Rok za podnošenje ponuda bio je 15 dana od dana objave Javnog natječaja, odnosno do 22. travnja 2022.

Poslovi prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba, sukladno članku 2. Odluke, podrazumijevaju preuzimanje i prijevoz umrlih osoba ili posmrtnih ostataka, za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije, na poziv ovlaštenog mrtvozornika, od mjesta smrti ili mjesta na kojem se umrla osoba ili posmrtni ostaci nalaze do Zavoda za sudsku medicinu Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, preuzimanje i prijevoz umrlih osoba ili posmrtnih ostataka osoba koje su umrle na javnim površinama ili u objektima javne namjene ili na željezničkoj pruzi na području Grada Zagreba, na poziv ovlaštenog mrtvozornika, od mjesta smrti do Zavoda za sudsku medicinu Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, te preuzimanje i prijevoz umrlih osoba ili posmrtnih ostataka od mjesta smrti ili mjesta na kojem se umrla osoba ili posmrtni ostaci nalaze do mjesta ukopa te opremanje minimalnom pogrebnom opremom za kremiranje, za koje se izdaje nalog gradskog upravnog tijela nadležnog za socijalnu zaštitu sukladno odluci kojom se propisuje socijalna skrb.

Sukladno članku 11. stavku 2. Odluke, najpovoljnija ponuda za obavljanje poslova prijevoza pokojnika je ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta iz članka 5. Odluke sadrži i najveći broj bodova prema kriterijima iz članka 6. Odluke.

Gradonačelnik Grada Zagreba je na temelju članka 9. stavka 1. Odluke osnovao Povjerenstvo za provedbu postupka javnog natječaja za obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 9/22 - u daljnjem tekstu: Povjerenstvo).

Javno otvaranje ponuda održano je 29. travnja 2022.

Povjerenstvo je utvrdilo da su na objavljeni Javni natječaj dostavljene četiri ponude, da je obrt Aračić d.o.o. povukao ponudu, te su otvorene ukupno 3 ponude:

1. POGREBNO PODUZEĆE ZAGREB d.o.o., Ulica P. Radića 9, Zagreb

2. ZAJEDNICA PONUDITELJA:

POKOP d.o.o., Zagreb, Pesteri 8

KRIZANTEMA USLUGE d.o.o., Zagreb, Višnjevac 3

OBRT MEDENEC, vl. Ratko Medenec, Buzinska c. 14, Zagreb

OBRT MIRAJ, vl. Zoran Žic, Zagrebačka cesta 9a, Velika Mlaka

3. POGREBNO PODUZEĆE KAŠINA d.o.o., Vinogradska 12, Kašina, Zagreb

U postupku pregleda i ocjene ponuda Povjerenstvo je utvrdilo da su sve ponude pristigle u roku.

Povjerenstvo je utvrdilo da je ponuda POGREBNOG PODUZEĆA ZAGREB d.o.o., Ulica P. Radića 9, Zagreb nepotpuna, slijedom čega ne udovoljava uvjetima iz članka 5. Odluke i ista se nije razmatrala.

Dvije ponude ispunjavaju sve uvjete propisane člankom 5. Odluke (da je pogrebnik registriran za obavljanje pogrebničke djelatnosti, da ima rješenje o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti, da je solventan odnosno da u posljednjih 6 mjeseci nije bio u neprekidnoj blokadi duže od 15 dana, da nema dugovanja s osnove poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, da nema dugovanja prema Gradu Zagrebu, da je sposoban obavljati dežurstvo 0:00 do 24 sata sve dane u tjednu i preuzeti umrlu osobu najkasnije 2 sata od primitka poziva, da se protiv obrtnika, trgovca pojedinca ili odgovorne osobe u trgovačkom društvu odnosno zaposlenika pogrebnika ne vodi kazneni postupak odnosno da nije kažnjavan za određena kaznena djela, da obrtnik, trgovac pojedinac ili odgovorna osoba u trgovačkom društvu odnosno zaposlenik pogrebnika nije kažnjavan za prekršaj povezan s obavljanjem pogrebničke djelatnosti, da pogrebnik ima sklopljen ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu):

1. ZAJEDNICA PONUDITELJA: POKOP d.o.o., Zagreb, Pesteri 8, KRIZANTEMA USLUGE d.o.o., Zagreb, Višnjevac 3, OBRT MEDENEC, vl. Ratko Medenec, Buzinska c. 14, Zagreb, i OBRT MIRAJ, vl. Zoran Žic, Zagrebačka cesta 9a, Velika Mlaka

za prijevoz pokojnika ponudila je cijenu u iznosu od 3.157,00 kuna bez PDV-a.

Svaki ponuditelj Zajednice ponuditelja priložio je svu potrebnu dokumentaciju kojom je dokazao da ispunjava uvjete za obavljanje poslova prijevoza pokojnika propisane člankom 5. i člankom 8. stavkom 3. Odluke.

Povjerenstvo je izvršilo sljedeće bodovanje sukladno kriterijima za odabir ponude propisanim člankom 6. Odluke:

1. EKONOMSKA I FINANCIJSKA SPOSOBNOST

1.1. vrijednost obavljenih poslova prijevoza pokojnika u posljednje tri godine - 3 boda

1.2. visina ostvarenoga godišnjeg prihoda u prethodnom obračunskom razdoblju - 3 boda

2. STRUČNA I TEHNIČKA SPOSOBNOST

2.1. broj zaposlenih osoba - 3 boda

2.2. broj zaposlenih osoba s položenim ispitom o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prijevoza pokojnika - 4 boda

2.3. broj specijalnih vozila namijenjenih prijevozu umrlih osoba (u daljnjem tekstu: pogrebno vozilo), u vlasništvu ili najmu (leasingu) - 2 boda

2.4. broj pogrebnih vozila u vlasništvu ili najmu (leasingu) kojim može istodobno prevoziti više transportnih ljesova - 3 boda

2.5. broj posjedovanih transportnih ljesova koji se mogu redovito prati i dezinficirati - 2 boda

2.6. broj posjedovanih transportnih vreća za prijenos umrlih osoba koje se mogu redovito prati i dezinficirati - 2 boda

2.7. broj posjedovanih specijalnih vreća za umrle osobe u slučajevima izraženih promjena na tijelu ili necjelovitog stanja pokojnikova tijela - 2 boda

3. NAJNIŽA UKUPNA CIJENA PRIJEVOZA POKOJNIKA - 2 boda

UKUPNO: 26 BODOVA

2. POGREBNO PODUZEĆE KAŠINA d.o.o., Vinogradska 12, Kašina, Zagreb

za prijevoz pokojnika ponudilo je cijenu u iznosu od 4.070,00 kune bez PDV-a.

Priložilo je svu potrebnu dokumentaciju kojom je dokazalo da ispunjava uvjete za obavljanje poslova prijevoza pokojnika propisane člankom 5. Odluke.

Povjerenstvo je izvršilo sljedeće bodovanje sukladno kriterijima za odabir ponude propisanim člankom 6. Odluke:

1. EKONOMSKA I FINANCIJSKA SPOSOBNOST

1.1. vrijednost obavljenih poslova prijevoza pokojnika u posljednje tri godine - 1 bod

1.2. visina ostvarenoga godišnjeg prihoda u prethodnom obračunskom razdoblju - 1 bod

2. STRUČNA I TEHNIČKA SPOSOBNOST

2.1. broj zaposlenih osoba - 1 bod

2.2. broj zaposlenih osoba s položenim ispitom o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prijevoza pokojnika - 1 bod

2.3. broj specijalnih vozila namijenjenih prijevozu umrlih osoba (u daljnjem tekstu: pogrebno vozilo), u vlasništvu ili najmu (leasingu) - 1 bod

2.4. broj pogrebnih vozila u vlasništvu ili najmu (leasingu) kojim može istodobno prevoziti više transportnih ljesova - 2 boda

2.5. broj posjedovanih transportnih ljesova koji se mogu redovito prati i dezinficirati - 1 bod

2.6. broj posjedovanih transportnih vreća za prijenos umrlih osoba koje se mogu redovito prati i dezinficirati - 1 bod

2.7. broj posjedovanih specijalnih vreća za umrle osobe u slučajevima izraženih promjena na tijelu ili necjelovitog stanja pokojnikova tijela - 2 boda

3. NAJNIŽA UKUPNA CIJENA PRIJEVOZA POKOJNIKA - 1 bod

UKUPNO: 12 BODOVA

Povjerenstvo je utvrdilo da je najpovoljnija ponuda, sukladno članku 11. stavku 2. Odluke, ponuda Zajednice ponuditelja jer uz ispunjavanje uvjeta propisanih člankom 5. Odluke sadrži i najveći broj bodova prema kriterijima iz članka 6. Odluke.

Gradonačelnik Grada Zagreba i Zajednica ponuditelja sklopit će ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba sukladno članku 12. Odluke.

Zajednica ponuditelja stječe pravo obavljanja poslova prijevoza pokojnika danom sklapanja ugovora.

Slijedom navedenoga, sukladno članku 11. Odluke, odlučeno je kao u izreci ove odluke.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove odluke žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor tužbom Upravnom sudu u Zagrebu, u roku od 30 dana od dana dostave odluke.

KLASA: UP/I-024-01/22-03/2

URBROJ: 251-16-02/002-22-1

Zagreb, 23. lipnja 2022.

Predsjednik

Gradske skupštine

Joško Klisović, v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija