Zakoni
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Poglavlja nisu pronađena.
Pravilnik o izmjenama i dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Stručne službe gradonačelnika
Pročišćeni tekst vrijedi od 13.05.2019.
Narodne novine
10/2019
)
Na temelju članka 4.
stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11 i 4/18 - Uredba), na prijedlog pročelnika Stručne službe gradonačelnika, gradonačelnik Grada Zagreba, 3. svibnja 2019., donosi
PRAVILNIK
o izmjenama i dopuni Pravilnika o unutarnjem redu Stručne službe gradonačelnika
Članak 1.
U Pravilniku o unutarnjem redu Stručne službe gradonačelnika od 30.9.2010., 26.11.2010., 23.9.2011., 3.2.2012., 5.3.2012., 5.4.2012., 25.4.2013., 22.1.2014., 1.8.2014., 10.4.2015., 24.9.2015., 12.4.2017., 25.9.2017., 12.12.2017., 15.3.2018., 24.4.2018., Službeni glasnik Grada Zagreba 16/18 - pročišćeni tekst, 26/18 i 6/19, članak 8. mijenja se i glasi:
"Članak 8.
U Sektoru za informacijski i komunikacijski sustav Grada obavljaju se poslovi izrade strategije informacijskog i komunikacijskog sustava Grada, izrade projekata i projektne dokumentacije, kontrole nad izvođenjem i implementacijom projekata, poslovi implementacije sigurnosti informacijskih sustava, poslovi implementacije standarda i kvalitete informacijskih sustava iz područja sistemske podrške, računalnih mreža, programske podrške i komunikacijskih sustava, primjene i razvoja informacijskih, web-tehnologija i servisa te izrada analiza, programa i planova vezano za sistemsku podršku, programsku podršku i komunikacijske sustave, sistemsku integraciju, poslovi vezani za administraciju baza podataka, poslovi u vezi s poslovima javne nabave za potrebe iz djelokruga Sektora što ih provodi nadležna služba (za javnu nabavu) te drugi poslovi planiranja, implementacije i održavanja cjelokupnog informacijskog i komunikacijskog sustava Grada Zagreba.
U Sektoru za informacijski i komunikacijski sustav Grada poslove obavljaju:
5.1. Služba za podršku informacijskom sustavu
5.1.1. Odsjek za tehničku podršku
U Odsjeku za tehničku podršku obavljaju se poslovi održavanja i administriranja računalnih sustava, kontrole nad izvođenjem i implementacijom projekta vezanih za računalne sustave, kontrolu rada i implementaciju sigurnosnih postavki računalnih sustava, poslovi analize i planiranja vezanih za održavanje računalnih sustava, kontrola i nadzor nad izvođenjem funkcija računalnih sustava, poslovi integracije i konsolidacije računalnih sustava, dodavanja i oduzimanja prava pristupa službenika i namještenika računalnim resursima, poslovi kontrole i nadzora nad izvođenjem funkcija računalnih sustava, integracije i konsolidacije računalnih sustava, poslovi vezani za pomoć pri korištenju informatičke opreme, izdavanje i vođenje evidencija o zaduživanju i razduživanju informatičke opreme, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu za potrebe iz djelokruga Odsjeka što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu) i drugi poslovi.
5.1.1.1. Pododsjek za održavanje računalnih sustava
U Pododsjeku za održavanje računalnih sustava obavljaju se poslovi održavanja i administriranja računalnih sustava, kontrole nad izvođenjem i implementacijom projekta vezanih za računalne sustave, kontrolu rada i implementaciju sigurnosnih postavki računalnih sustava, poslovi analize i planiranja vezanih za održavanje računalnih sustava, kontrola i nadzor nad izvođenjem funkcija računalnih sustava, poslovi integracije i konsolidacije računalnih sustava, upravljanje mrežnim resursima vezanim za rad računalnih sustava i drugi poslovi.
5.1.1.2. Pododsjek za pomoć korisnicima
U Pododsjeku za pomoć korisnicima obavljaju se poslovi vezani za pomoć pri korištenju informatičke opreme, programskih i uredskih alata službenika i namještenika, dostavu punjenja za pisače, dijagnosticiranje i otklanjanje kvarova na informatičkoj opremi, zaprimanje korisničkih prijava, obavljanje informatičkih poslova vezanih za selidbu računalne opreme, izdavanje i vođenje evidencija o zaduživanju i razduživanju informatičke opreme i drugi poslovi.
5.1.2. Odsjek za sistemsku podršku
U Odsjeku za sistemsku podršku obavljaju se poslovi izrade projekata i projektne dokumentacije iz područja sistemske podrške, vezani za održavanje, instaliranje i upravljanje serverskom infrastrukturom, poslovi vezani za primjenu sigurnosnih zakrpa, poslovi mjerenja performansi i optimizacije servera, poslovi vezani za dodjelu i oduzimanje ovlasti pristupa sustavu, izradu sigurnosnih kopija, poslovi nadogradnje serverskog sustava, poslovi vezani za oporavak serverskog sustava te provedbu akata koji se odnose na javnu nabavu za potrebe iz djelokruga Odsjeka što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu) i drugi poslovi.
5.2. Služba za sistemske integracije
U Službi za sistemske integracije obavljaju se poslovi izrade projekata i projektne dokumentacije vezanih za područje sistemskih integracija, poslovi centralizacije i unapređivanja informacijskih sustava, poslovi projektiranja i povezivanja informacijskih sustava gradskih upravnih tijela, trgovačkih društava u vlasništvu Grada Zagreba i ustanova te drugih pravnih osoba kojih je osnivač Grad ili trgovačko društvo u vlasništvu Grada, poslovi planiranja digitalne infrastrukture za potrebe zajedničkog informacijskog sustava, obavljaju se poslovi razvoja i implementacije sustava sigurnosti, poslovi primjene standarda i kvalitete, administriranja sistemske infrastrukture, poslovi izrade i ažuriranja dokumentacije, poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave za potrebe iz djelokruga Službe što ga provodi nadležna služba (za javnu nabavu) i drugi poslovi.
5.3. Služba za digitalnu strategiju
U Službi za digitalnu strategiju obavljaju se poslovi planiranja i izgradnje novih poslovnih modela uz primjenu digitalnih tehnologija, poslovi definiranja i prilagodbe poslovnih modela zahtjevima i prioritetima digitalne strategije, poslovi planiranja strategije Blockchaina, Big Data koncepta, računarstva u oblaku (Cloud Computing), Interneta stvari (Internet of Things Io T-a), strojnog učenja (Machine Learning), umjetne inteligencije i robotike (Artificial Intelligence and Robotics), virtualnog svijeta i bežične inteligencije (Virtual World and Wireless Intelligence), 3D printanja u sustavima Grada, integracija tih strategija u Okvirnu strategiju pametnog Grada Zagreba - Zagreb Smart City, Strategiju Zagrebplan 2020 i ostale strategije na nacionalnoj i lokalnoj razini, praćenje i primjena koncepta pametnog grada (smart city), poslovi prilagodbe organizacijske strukture za digitalnu transformaciju, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu, za potrebe iz djelokruga Službe, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu) i drugi poslovi.
5.4. Služba za primjenu i razvoj digitalnih tehnologija
U Službi za primjenu i razvoj digitalnih tehnologija obavljaju se poslovi koji se odnose na izradu projekata i projektne dokumentacije vezano za integriranje, primjenu i upotrebu digitalnih tehnologija, poslovi izrade poslovnih pravila i kontrola nad izvođenjem i implementacijom projekata vezanih za primjenu najnovijih digitalnih tehnologija, odabir tehnoloških platformi za digitalnu transformaciju, primjena Blockchaina, Big Data koncepta, računarstva u oblaku (Cloud Computing), Interneta stvari (Internet of Things Io T-a), strojnog učenja (Machine Learning), umjetne inteligencije i robotike (Artificial Intelligence and Robotics), virtualnog svijeta i bežične inteligencije (Virtual World and Wireless Intelligence), 3D printanja u sustavima Grada, obavljaju se poslovi korištenja standarda za razvoj digitalnih tehnologija uz pomoć dostupnih alata i tehnika, obavljaju se poslovi kontrole nad uvođenjem digitalnih tehnologija te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu za potrebe iz djelokruga Službe što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu) i drugi poslovi.
5.5. Služba za komunikacijske mreže
U Službi za komunikacijske mreže obavljaju se poslovi planiranja i izgradnje infrastrukture komunikacijskih sustava, poslovi izrade projekata i projektne dokumentacije iz područja komunikacijskih sustava, kontrola nad izvođenjem i implementacijom projekata vezano za komunikacijske sustave, poslovi implementacije sigurnosti i zaštite integriteta komunikacijskih sustava, poslovi implementacije standarda i kvalitete komunikacijskog sustava, praćenja stanja, tehničkog razvitka i standarda komunikacijskih sustava, poslovi definiranja tehničkih zadataka za implementaciju novih rješenja, usklađivanja komunikacijske infrastrukture s potrebama informacijskog sustava, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu za potrebe iz djelokruga Službe što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), poslovi izrade analize, programa i planova vezano za komunikacijske sustave i drugi poslovi.
5.6. Služba za digitalnu infrastrukturu i usluge
U Službi za digitalnu infrastrukturu i usluge obavljaju se poslovi planiranja razvoja i sustavnog unaprjeđivanja digitalne infrastrukture što obuhvaća unaprjeđivanje infrastrukture lokalnih računalnih mreža i mreža širokog područja, izrade projekata i projektne dokumentacije iz područja lokalnih računalnih mreža i mreža širokog područja, kontrole nad izvođenjem i implementacijom projekata vezano za računalne mreže i mreže širokog područja, poslovi implementacije sigurnosti i zaštite integriteta računalnih mreža, uspostavljanje, praćenje i mjerenje protoka podataka, optimiziranje mrežnog prometa, implementacija standarda i kvalitete računalnih mreža, praćenje tehničkog razvitka i standarda u području računalnih mreža, poslovi definiranja tehničkih zadataka za implementaciju novih rješenja, usklađivanja mrežne računalne infrastrukture s potrebama informacijskog sustava, davanje i ukidanje prava pristupa službenika i namještenika mrežnim resursima. Isto tako obavljaju se poslovi sustavnog unaprjeđivanja digitalnih usluga što obuhvaća poslove planiranja i razvoja sustava otvorenih podataka, izrade mobilnih aplikacija, izrade projekata i projektne dokumentacije vezane za razvoj i integraciju web-tehnologija i servisa, poslove osiguranja rada nad ispravnim funkcioniranjem web-tehnologija i servisa, poslove izrade sigurnosnih politika i pravila korištenja javnih web-usluga, poslove povezivanja distribuiranih sustava, poslove analize i ocjenjivanja učinkovitosti uvođenja i korištenja web-tehnologije, poslove podrške razvoju digitalnih usluga, poslove u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave za potrebe iz djelokruga Službe što ga provodi nadležna služba (za javnu nabavu) i drugi poslovi.
5.7. Služba za baze podataka i razvoj aplikativnih rješenja
U Službi za baze podataka i razvoj aplikativnih rješenja obavljaju se poslovi planiranja i izgradnje aplikativnih rješenja, kontrola nad izvođenjem i implementacijom projekata, kontrola rada ugovornog servisa informacijskog sustava vezano za programsku podršku i baze podataka, poslovi izrade analiza, programa i planova vezano za programsku podršku i baze podataka, upravljanje pravima pristupa, definiranjem sigurnosnih politika, optimizacijom resursa vezanih za baze podataka i aplikativna rješenja.
5.7.1. Odsjek za aplikativnu podršku
U Odsjeku za aplikativnu podršku obavljaju se poslovi izrade projekata i projektne dokumentacije iz područja programske ili aplikativne podrške, kontrola nad izvođenjem i implementacijom projekata, poslovi implementacije sigurnosti informacijskog sustava, poslovi implementacije standarda i kvalitete informacijskog sustava, kontrole rada ugovornog servisa informacijskog sustava vezano za programsku podršku, poslovi izrade analiza, programa i planova vezano za programsku podršku, izradu grafičkih i multimedijalnih sadržaja, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu za potrebe iz djelokruga Odsjeka što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), podrška službenicima i namještenicima vezano za izradu i oblikovanje grafičkih sadržaja i drugi poslovi.
5.7.2. Odsjek za baze podataka
U Odsjeku za baze podataka obavljaju se poslovi vezani za administraciju baza podataka, instalaciju baza, mjerenje performansi i optimizaciju sustava, dodjelu ovlasti za pristup bazama podataka, izradu procedura za izvješća iz baza podataka, izradu dokumentacije, reinžinjering postojećih baza podataka, sudjelovanje na projektima u fazi pripreme i implementacije aplikativnih rješenja, izradu sigurnosnih kopija, implementaciju elektroničke arhive, implementaciju sigurnosti informacijskog sustava u cjelini, izradu multimedijalnih sadržaja, stvaranje multimedijalnih baza, izradu rješenja za press-clipping, poslovi u vezi s pripremom akata, dokumentacije i podataka te provedbom akata koji se odnose na javnu nabavu za potrebe iz djelokruga Odsjeka što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), pružanje tehničke podrške službenicima i namještenicima Gradske uprave pri izradi multimedijalnih sadržaja i drugi poslovi.
U Sektoru za informacijski i komunikacijski sustav Grada izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi višeg stručnog suradnika za planiranje i pripremu razvojnih projekata informatizacije poslovanja, višeg stručnog referenta za dokumentaciju i stručnog referenta za dokumentaciju."
Članak 2.
U članku 10. stavku 1. broj: "136" zamjenjuje se brojem: "137" a broj: "222" zamjenjuje se brojem: "223".
U stavku 2. prilog Sistematizacija radnih mjesta u Uredu mijenja se kao u prilogu: Izmjena Sistematizacije radnih mjesta u Uredu, koja je sastavni dio ovog pravilnika, a koji se ne objavljuje.
Članak 3.
U članku 12. stavku 3. iza riječi: "zastupanje Grada" stavlja se zarez i dodaju riječi: "pomoćnika pročelnika za financijsko-materijalne poslove".
KLASA: 030-02/19-01/23
URBROJ: 251-03-02-19-3
Zagreb, 3. 5. 2019.
Gradonačelnik
Grada Zagreba
Milan Bandić, dipl. politolog, v. r.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.