zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

28.05.2018.

Donesen

14.05.2018.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Zaključak o utvrđivanju Liste prioriteta sufinanciranja obnove pročelja višestambenih zgrada

Pročišćeni tekst vrijedi od 28.05.2018.

Narodne novine 13/2018

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Zaključak o utvrđivanju Liste prioriteta sufinanciranja obnove pročelja višestambenih zgrada (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 13/18)

Na temelju članka 7. stavka 3. Odluke o uvjetima, načinu i kriterijima sufinanciranja obnove pročelja višestambenih zgrada (Službeni glasnik Grada Zagreba 5/17 i 2/18), gradonačelnik Grada Zagreba, 14. svibnja 2018., donosi

ZAKLJUČAK

o utvrđivanju Liste prioriteta sufinanciranja obnove pročelja višestambenih zgrada

1. Gradonačelnik Grada Zagreba razmotrio je Prijedlog liste prioriteta sufinanciranja obnove pročelja višestambenih zgrada što ga je predložilo Povjerenstvo za utvrđivanje prioriteta u sufinanciranju obnove pročelja višestambenih zgrada.

2. Utvrđuje se Lista prioriteta sufinanciranja obnove pročelja višestambenih zgrada koja je sastavni dio ovoga zaključka, a bit će objavljena na internetskoj stranici Grada Zagreba www.zagreb.hr.

3. Stavlja se izvan snage Zaključak o utvrđivanju Liste prioriteta sufinanciranja obnove pročelja višestambenih zgrada, KLASA: 363-01/18-01/253, URBROJ: 251-03-02-18-2, od 28. 2. 2018. (Službeni glasnik Grada Zagreba 7/18).

4. Ovaj će zaključak biti objavljen u Službenom glasniku Grada Zagreba.

KLASA: 363-01/18-01/253

URBROJ: 251-03-02-18-5

Zagreb, 14. svibnja 2018.

Gradonačelnik

Grada Zagreba

Milan Bandić, dipl. politolog, v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija