zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

07.05.2018.

Donesen

02.05.2018.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Odluka o izboru Zajednice ponuditelja Pokop d.o.o. za povjeravanje obavljanja poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba

Pročišćeni tekst vrijedi od 07.05.2018.

Narodne novine 10/2018

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Odluka o izboru Zajednice ponuditelja Pokop d.o.o. za povjeravanje obavljanja poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 10/18)

Na temelju članka 11. stavka 4. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 5/18), Gradska skupština Grada Zagreba, na 11. sjednici, 2. svibnja 2018., donijela je

ODLUKU

o izboru Zajednice ponuditelja Pokop d.o.o. za povjeravanje obavljanja poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba

1. Zajednici ponuditelja Pokop d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Pesteri 8, povjerava se obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba.

2. Gradonačelnik Grada Zagreba i Zajednica ponuditelja Pokop d.o.o. sklopit će ugovor o povjeravanju obavljanja poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba na četiri godine.

3. Ako odgovorna osoba Zajednice ponuditelja Pokop d.o.o. ne pristupi potpisivanju ugovora, odnosno svoj nedolazak ne opravda u roku od osam dana od primanja poziva, smatrat će se da je odustala od obavljanja povjerenih poslova.

Obrazloženje

Gradonačelnik Grada Zagreba objavio je Javni natječaj za povjeravanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba.

Javni natječaj je objavljen 17. ožujka 2018. na internetskoj stranici Grada Zagreba, na oglasnoj ploči gradske uprave i u Jutarnjem listu.

Rok za podnošenje ponuda bio je 15 dana od dana objave Javnog natječaja, odnosno do 3. travnja 2018.

Sukladno članku 11. stavku 2. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: Odluka) najpovoljnija ponuda za obavljanje poslova prijevoza pokojnika smatra se ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta iz članka 5. Odluke sadrži i najveći broj bodova prema kriterijima iz članka 6. Odluke.

Gradonačelnik Grada Zagreba je na temelju članka 9. stavka 1. Odluke osnovao Povjerenstvo za provedbu postupka javnog natječaja za obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo).

Javno otvaranje ponuda održano je 6. travnja 2018.

Povjerenstvo je utvrdilo da su na objavljeni Javni natječaj dostavljene četiri ponude, a da je obrt "Pokop" vl. Damira Oniška povukao ponudu te su razmatrane ukupno 3 ponude:

1. Pogrebne usluge Mesarić, vl. Branko Mesarić iz Odre, Odranska zavrtnica 1,

2. Pogrebno poduzeće Kašina d.o.o. iz Kašine, Vinogradska 12,

3. Zajednica ponuditelja Pokop d.o.o. iz Zagreba, Pesteri 8.

U postupku pregleda i ocjene ponuda Povjerenstvo je utvrdilo da su sve ponude pristigle u roku i ispunjavaju sve uvjete propisane člankom 5. Odluke (da je pogrebnik registriran za obavljanje pogrebničke djelatnosti, da ima rješenje o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti, da je solventan odnosno da u posljednjih 6 mjeseci nije bio u neprekidnoj blokadi duže od 15 dana, da nema dugovanja s osnove poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, da nema dugovanja prema Gradu Zagrebu, da je sposoban obavljati dežurstvo od 0:00 do 24 sata sve dane u tjednu i preuzeti umrlu osobu najkasnije 2 sata od primitka poziva, da se protiv obrtnika, trgovca pojedinca ili odgovorne osobe u trgovačkom društvu odnosno zaposlenika pogrebnika ne vodi kazneni postupak odnosno da nije kažnjavan, da obrtnik, trgovac pojedinac ili odgovorna osoba u trgovačkom društvu odnosno zaposlenik pogrebnika nije kažnjavan za prekršaj povezan s obavljanjem pogrebničke djelatnosti, da pogrebnik ima sklopljen ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu).

Povjerenstvo je bodovalo ponude na sljedeći način:

1. Branko Mesarić, vl. Pogrebnih usluga Mesarić iz Odre, Odranska zavrtnica 1, za prijevoz pokojnika ponudio je cijenu u iznosu od 3.259,12 kuna bez PDV-a. Priložio je svu potrebnu dokumentaciju kojom je dokazao da ispunjava uvjete za obavljanje poslova prijevoza pokojnika propisane člankom 5. Odluke. Nakon što je Povjerenstvo obavilo bodovanje sukladno kriterijima za odabir ponude propisanim člankom 6. Odluke, utvrđeno je sljedeće:

1. EKONOMSKA I FINANCIJSKA SPOSOBNOST

1.1. Vrijednost obavljenih poslova prijevoza pokojnika u posljednje tri godine - 1 bod

1.2. Visina ostvarenoga godišnjeg prihoda u prethodnom obračunskom razdoblju - 1 bod

2. STRUČNA I TEHNIČKA SPOSOBNOST

2.1. Broj zaposlenih osoba - 0 bodova

2.2. Broj zaposlenih osoba s položenim ispitom o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prijevoza pokojnika - 1 bod

2.3. Broj specijalnih vozila namijenjenih prijevozu umrlih osoba, u vlasništvu ili najmu (leasingu) - 0 bodova

2.4. Broj pogrebnih vozila u vlasništvu ili najmu (leasingu) kojim može istodobno prevoziti 2, 3 ili 4 transportna lijesa - 1 bod

2.5. Broj posjedovanih transportnih lijesova koji se mogu redovito prati i dezinficirati - 1 bod

2.6. Broj posjedovanih transportnih vreća za prijenos umrlih osoba koje se mogu redovito prati i dezinficirati - 1 bod

2.7. Broj posjedovanih specijalnih vreća za umrle osobe u slučajevima izraženih promjena na tijelu ili necjelovitog stanja pokojnikova tijela - 2 boda

3. NAJNIŽA UKUPNA CIJENA PRIJEVOZA POKOJNIKA - 1 bod

UKUPNO: 9 BODOVA

2. Pogrebno poduzeće Kašina d.o.o. iz Kašine, Vinogradska 12, za prijevoz pokojnika ponudilo je cijenu u iznosu od 3.129,65 kuna bez PDV-a.

Priložilo je svu potrebnu dokumentaciju kojom je dokazalo da ispunjava uvjete za obavljanje poslova prijevoza pokojnika propisane člankom 5. Odluke. Nakon što je Povjerenstvo obavilo bodovanje sukladno kriterijima za odabir ponude propisanim člankom 6. Odluke, utvrđeno je sljedeće:

1. EKONOMSKA I FINANCIJSKA SPOSOBNOST

1.1. Vrijednost obavljenih poslova prijevoza pokojnika u posljednje tri godine - 1 bod

1.2. Visina ostvarenoga godišnjeg prihoda u prethodnom obračunskom razdoblju - 1 bod

2. STRUČNA I TEHNIČKA SPOSOBNOST

2.1. Broj zaposlenih osoba - 1 bod

2.2. Broj zaposlenih osoba s položenim ispitom o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prijevoza pokojnika - 1 bod

2.3. Broj specijalnih vozila namijenjenih prijevozu umrlih osoba, u vlasništvu ili najmu (leasingu) - 0 bodova

2.4. Broj pogrebnih vozila u vlasništvu ili najmu (leasingu) kojim može istodobno prevoziti 2, 3 ili 4 transportna lijesa - 2 boda

2.5. Broj posjedovanih transportnih lijesova koji se mogu redovito prati i dezinficirati - 1 bod

2.6. Broj posjedovanih transportnih vreća za prijenos umrlih osoba koje se mogu redovito prati i dezinficirati - 1 bod

2.7. Broj posjedovanih specijalnih vreća za umrle osobe u slučajevima izraženih promjena na tijelu ili necjelovitog stanja pokojnikova tijela - 2 boda

3. NAJNIŽA UKUPNA CIJENA PRIJEVOZA POKOJNIKA - 2 boda

UKUPNO: 12 BODOVA

3. Zajednica ponuditelja Pokop d.o.o. iz Zagreba, Pesteri 8, (Pokop d.o.o. iz Zagreba, Pesteri 8, Krizantema usluge d.o.o. iz Zagreba, Višnjevac 3, Obrt "Medenec", vl. Ratko Medenec iz Zagreba, Buzinska c. 14) za prijevoz pokojnika ponudila je cijenu u iznosu od 2.818,91 kune bez PDV-a.

Svaki ponuditelj unutar Zajednice ponuditelja priložio je svu potrebnu dokumentaciju kojom je dokazao da ispunjava uvjete za obavljanje poslova prijevoza pokojnika propisane člankom 5. i člankom 8. stavkom 3. Odluke. Nakon što je Povjerenstvo obavilo bodovanje sukladno kriterijima za odabir ponude propisanim člankom 6. Odluke, utvrđeno je sljedeće:

1. EKONOMSKA I FINANCIJSKA SPOSOBNOST

1.1. Vrijednost obavljenih poslova prijevoza pokojnika u posljednje tri godine - 3 boda

1.2. Visina ostvarenoga godišnjeg prihoda u prethodnom obračunskom razdoblju - 3 boda

2. STRUČNA I TEHNIČKA SPOSOBNOST

2.1. Broj zaposlenih osoba - 3 boda

2.2. Broj zaposlenih osoba s položenim ispitom o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prijevoza pokojnika - 4 boda

2.3. Broj specijalnih vozila namijenjenih prijevozu umrlih osoba, u vlasništvu ili najmu (leasingu) - 2 boda

2.4. Broj pogrebnih vozila u vlasništvu ili najmu (leasingu) kojim može istodobno prevoziti 2, 3 ili 4 transportna lijesa - 3 boda

2.5. Broj posjedovanih transportnih lijesova koji se mogu redovito prati i dezinficirati - 2 boda

2.6. Broj posjedovanih transportnih vreća za prijenos umrlih osoba koje se mogu redovito prati i dezinficirati - 2 boda

2.7. Broj posjedovanih specijalnih vreća za umrle osobe u slučajevima izraženih promjena na tijelu ili necjelovitog stanja pokojnikova tijela - 2 boda

3. NAJNIŽA UKUPNA CIJENA PRIJEVOZA POKOJNIKA - 3 boda

UKUPNO: 27 BODOVA

Povjerenstvo je utvrdilo da je najpovoljnija ponuda, sukladno članku 11. stavku 2. Odluke, ponuda Zajednice ponuditelja Pokop d.o.o., koja uz ispunjavanje uvjeta propisanih člankom 5. Odluke sadrži i najveći broj bodova prema kriterijima iz članka 6. Odluke. Zajednica ponuditelja Pokop d.o.o. ukupno je ostvarila 27 bodova, dok je ponuda Pogrebnih usluga Mesarić ostvarila 9 bodova, a ponuda Pogrebnog poduzeća Kašina d.o.o. ostvarila 12 bodova.

Gradonačelnik Grada Zagreba i Zajednica ponuditelja Pokop d.o.o. sklopit će ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Zagreba sukladno članku 12. Odluke.

Zajednica ponuditelja Pokop d.o.o. stječe pravo obavljanja poslova prijevoza pokojnika danom sklapanja ugovora.

Slijedom navedenoga, sukladno članku 11. Odluke, odlučeno je kao u izreci ove odluke.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove odluke žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor tužbom Upravnom sudu u Zagrebu, u roku od 30 dana od dana dostave odluke.

KLASA: UP/I-021-05/18-01/8

URBROJ: 251-01-05-18-1

Zagreb, 2. svibnja 2018.

Predsjednik

Gradske skupštine

dr. sc. Andrija Mikulić, v. r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija