zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

21.12.2010.

Donesen

20.12.2010.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Program javnih potreba u odgoju i srednjem obrazovanju Grada Zagreba za 2011.

Pročišćeni tekst vrijedi od 21.12.2010.

Narodne novine 20/2010

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Program javnih potreba u odgoju i srednjem obrazovanju Grada Zagreba za 2011. (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 20/10)

Na temelju članka 143. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine 87/08, 86/09, 92/10 i 105/10 - ispravak) i članka 38. točke 6. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/99, 19/01, 20/01 - pročišćeni tekst, 10/04, 18/05, 2/06, 18/06, 7/09, 16/09, 25/09 i 10/10), Gradska skupština Grada Zagreba, na 20. sjednici, 20. prosinca 2010., donijela je

PROGRAM

javnih potreba u odgoju i srednjem obrazovanju Grada Zagreba za 2011.

UVOD

Sustav odgoja i srednjeg obrazovanja provodi se u školskoj godini 2010./11. na području Grada Zagreba u:

a/ srednjoškolskim ustanovama osnivač kojih je Grad Zagreb

- 64 srednje škole s ukupno 36.648 učenika u 1.405 razrednih odjela (od toga 56 srednjih škola koje pohađa 35.437 učenika u 1.290 razrednih odjela, 2 plesne i 5 glazbenih škola koje pohađa 943 učenika u 79 razrednih odjela te ustanova za djecu s teškoćama u razvoju s 268 učenika u 36 razrednih odjela),

- 15 učeničkih domova /3 u sastavu škola/ u kojima je smješteno 1.928 učenika te 760 studenata,

- Centar za dopisno obrazovanje "Birotehnika";

b/ vjerskim srednjim školama s pravom javnosti

- 4 srednje škole s 855 učenika u 35 razrednih odjela, od kojih se 2 srednje škole sa 712 učenika u 27 razrednih odjela, na temelju Ugovora Svete Stolice i Republike Hrvatske, financiraju u cijelosti te

c/ privatnim srednjim školama s pravom javnosti

- 15 srednjih škola s ukupno 1.319 učenika u 93 razredna odjela;

d) srednjoškolsko obrazovanje organiziraju i 3 ustanove u djelatnosti socijalne skrbi s ukupno 272 učenika u 38 razrednih odjela.

U Proračunu Grada Zagreba osiguravaju se sredstva za financiranje djelatnosti srednjeg školstva iz dvaju izvora, i to:

I. IZ SREDSTAVA ZA DECENTRALIZIRANE FUNKCIJE SREDNJEG ŠKOLSTVA

I UČENIČKIH DOMOVA

Plan: 93.179.000,00 kuna

Temeljem odgovarajuće Odluke Vlade Republike Hrvatske o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnoga financijskog standarda javnih potreba odgoja i srednjeg obrazovanja i učeničkih domova i Uredbe o načinu izračuna iznosa pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, u Proračunu Grada Zagreba za 2011. osiguravaju se sredstva za sljedeće namjene:

A. Materijalni i financijski rashodi

Plan: 73.170.000,00 kuna

1. Naknade troškova zaposlenima

2. Rashodi za materijal i energiju

3. Rashodi za usluge

4. Ostali nespomenuti rashodi poslovanja

5. Ostali financijski rashodi

B. Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja

Plan: 8.245.000,00 kuna

Dio sredstva za hitne intervencije doznačuje se srednjim školama i učeničkim domovima temeljem kriterija obujma djelatnosti mjesečnim akontacijama sredstava. Sredstva za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja školskih objekata ulažu se prema listi prioriteta, jedinstvenoj za ulaganje sredstava iz decentraliziranih funkcija i sredstava Grada Zagreba. Prioriteti su razvrstani po sljedećim grupama radova:

1. održavanje krovišta,

2. održavanje kotlovnica i sustava grijanja,

3. održavanje sanitarija i vodovodnih instalacija,

4. održavanje elektroinstalacija,

5. održavanje unutarnje i vanjske stolarije

6. ostali građevinski radovi.

C. Rashodi za nabavu proizvedene imovine i dodatna ulaganja u nefinancijsku imovinu

Plan: 11.764.000,00 kuna

1. Građevinski objekti

a) Zgrade znanstvenih i obrazovnih institucija

Sredstva za izgradnju, dogradnju i rekonstrukciju školskog i domskog prostora koriste se za završetak započetih radova i realizaciju godišnjeg plana. Postupak izrade godišnjih planova i provođenja natječaja za odabir najpovoljnijeg ponuditelja jednak je kao i kod investicijskog održavanja.

2. Postrojenja i oprema

a) Oprema i namještaj

b) Uređaji, strojevi i oprema za ostale namjene

Sredstva za postrojenja i opremu srednjih škola i učeničkih domova ulažu se na temelju iskazanih opravdanih potreba srednjih škola i učeničkih domova i jedinstvene liste prioriteta, u okviru sredstava osiguranih za financiranje decentraliziranih funkcija i izvornih sredstava Grada Zagreba.

Prijedlog plana nabave roba, radova i usluga za 2011. izrađuje Gradski ured za obrazovanje, kulturu i šport na osnovi opravdanog zahtjeva ustanova, a donosi ga Grad Zagreb u okviru jedinstvenog plana nabave.

II. IZ SREDSTAVA GRADA ZAGREBA ZA POJAČANI STANDARD U SREDNJEM ŠKOLSTVU

Plan: 10.497.500,00 kuna

Iz sredstava Grada Zagreba osiguravaju se sredstava za poboljšavanje standarda, i to za: naknade za rad školskih odbora, financijsku potporu privatnim srednjim školama s pravom javnosti, ostale izvannastavne aktivnosti, organiziranje slobodnog vremena mladih, usluge tekućeg i investicijskog održavanja školskog prostora, opremanje srednjih škola (nabava uredske opreme, namještaja, uređaja, strojeva i opreme za ostale namjene) te za nabavu knjiga u školskim knjižnicama i ostale neplanirane izdatke.

Ova se sredstva osiguravaju iz prihoda Grada Zagreba radi postizanja većega pedagoškog standarda i ostvarivanja značajnijih razvojnih programa u srednjem školstvu Grada Zagreba kao najvećega obrazovnog centra u Republici Hrvatskoj za sljedeće programe:

1. financiranje rada školskih odbora

2. tekuće donacije privatnim srednjim školama

3. ostale izvannastavne aktivnosti

4. održavanje i opremanje srednjih škola za poboljšanje standarda

5. pomoćnici u nastavi/osobni pomoćnici.

1. Financiranje rada školskih odbora

Plan: 1.710.000,00 kuna

Sredstva za naknade članovima školskih i domskih odbora srednjoškolskih ustanova, kojih je osnivač Grad Zagreb, isplaćivat će se na temelju Zaključka o naknadi predsjednicima i članovima tijela upravljanja javnih ustanova kojih je osnivač Grad Zagreb i ustanova nad kojima je Grad Zagreb preuzeo obavljanje osnivačkih prava (Službeni glasnik Grada Zagreba 4/09 i 8/09).

2. Tekuće donacije privatnim srednjim školama

Plan: 1.180.000,00 kuna

Odnose se na tekuće donacije privatnim srednjim školama s pravom javnosti. Sukladno osiguranim sredstvima u Proračunu Grada Zagreba za 2011. i zaključku o financijskoj potpori privatnim srednjim školama s pravom javnosti, što ga je ovlašten donijeti gradonačelnik, sufinancirat će se provođenje redovnog programa u privatnim srednjim školama, prijevoz zaposlenika na posao i s posla, troškovi opremanja za potrebe izvođenja nastave te troškovi tekućeg i investicijskog održavanja objekata u vlasništvu škola prema posebnim odobrenjima Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport. Potpora za realizaciju nastavnog plana i programa osigurava se prema opsegu djelatnosti za 17 privatnih srednjih škola s pravom javnosti u školskoj godini 2011./2012.

3. Ostale izvannastavne aktivnosti

Plan: 2.042.500,00 kuna

Sredstva za ostvarivanje programa izvannastavnih aktivnosti i slobodnog vremena mladih odnose se na financiranje izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti, natjecanja učenika srednjih škola u zemlji i inozemstvu te organizirano slobodno vrijeme mladih, cilj kojih je prevencija ovisnosti te asocijalnog i delikventnog ponašanja mladih, poboljšanje kvalitete života i osmišljavanje slobodnog vremena urbane mladeži.

Programi izvannastavnih aktivnosti provode se tijekom cijele godine, a od posebnog su značenja natjecanja, susreti i smotre učeničkog stvaralaštva što se organiziraju od školske do državne razine, prema programu Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Agencije za strukovno obrazovanje. Najznačajniji programi natjecanja na razini srednjih škola su: natjecanja u jezično-izražajnom području, prirodoslovno-matematičkom području, debata te programi u strukovnim predmetima i strukovnim područjima.

Program natjecanja i smotri učenika srednjih škola Grada Zagreba donosi Gradski ured za obrazovanje, kulturu i šport. Natjecanja i smotre u županijama organiziraju i provode županijski upravni odjeli za društvene djelatnosti, odnosno u Gradu Zagrebu Gradski ured za obrazovanje, kulturu i šport.

Osim što Ured sudjeluje u realizaciji svih programa, oprema i škole za provedbu natjecanja, snosi troškove organizacije svim školama domaćinima uključivo i najam kazališnih dvorana, financira izradu testova, tiskanje plakata, pozivnica, pohvalnica, zahvalnica, diploma i priznanja i Zbornika LiDraNo te osigurava nagrade najboljim, učenicima i njihovim mentorima.

Iz sredstava za izvannastavne aktivnosti i slobodno vrijeme mladeži još se sufinancira:

- sudjelovanje učenika srednjih škola na međunarodnim susretima i natjecanjima u inozemstvu;

- nagrade nastavnicima i školama za zapažene rezultate na susretima i natjecanjima učenika u zemlji i inozemstvu;

- programi nacionalnih manjina;

- sudjelovanje učenika i njihovih voditelja na seminarima i u ljetnim školama u Hrvatskoj;

- suradnja srednjih škola sa školama u Hrvatskoj i inozemstvu;

- izborni - fakultativni programi učenja stranih jezika,

- tiskanje školskih listova i monografija;

- obilježavanje obljetnica djelovanja srednjih škola, na temelju dokumentiranih zahtjeva škola, i to: do 10.000,00 kuna za 10 godina; do 20.000,00 kuna za 15, 20, 25, 30 i 40 godina; do 30.000,00 kuna za 50, 60, 70, 80 i 90 godina; do 40.000,00 kuna za 100, 110, 120, 130 i 140 godina; do 50.000,00 kuna za 150 godina i svakih daljnjih 10 godina djelovanja ustanova;

- projektna i terenska nastava za učenike srednjih škola;

- program poduke učenika srednjih škola u pružanju prve pomoći;

- potpora realizaciji tradicionalne akcije "Dojdi osmaš - Zagreb te zove", kojom se budućim srednjoškolcima predstavljaju programi i rad srednjih škola te financijska potpora projektu "Centar za sufinanciranje obrazovanja za gospodarstvo i napredak u karijeri", započetim u 2007.;

- potpora projektu "Dani profesionalne orijentacije" - nacionalnog sajma na kojem se susreću učenici i studenti, odnosno škole i fakulteti međusobno i s gospodarskim subjektima da bi pomogli mladima odabrati buduće zanimanje i zaposliti se, Sajmu stipendija i sl;

- projekti za unapređenje kvalitete i otvorenosti strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u Hrvatskoj - u okviru IPA - Instrumenta pretpristupne pomoći za razdoblje 2007.-2013. školama kojima je prihvaćen projekt na raspisanom natječaju krajem 2009. za korištenje bespovratnih sredstava EU fondova u okviru IV. komponente IPA: Razvoj ljudskih potencijala - Implementacija novih kurikuluma u SOO-u, i to:

1. Elektrotehničkoj školi s projektom Fleksibilnim učenjem ka tržištu rada,

2. Veterinarskoj školi s projektom Veterinary VET by Acovene,

3. Prirodoslovnoj školi Vladimira Preloga s projektom Regionalna suradnja u kozmetici - put ka tržištu rada.

Gradski ured obvezao se sudjelovati u ovim projektima kao pridruženi partner, uz financijsku potporu Elektrotehničkoj školi za nabavu laboratorijske opreme za obnovljive izvore energije, Veterinarskoj školi za nabavu laboratorijske opreme za laboratorij iz fiziologije i Prirodoslovnoj školi Vladimira Preloga za realizaciju projekta, svakoj školi u iznosu od 10.000 € u kunskoj protuvrijednosti. Gradski ured se obvezao da će financijska sredstva doznačivati na temelju zamolbe škole s preslikom plaćenog računa i izvješća o utrošenim sredstvima;

- potpore projektima što su u funkciji organiziranoga slobodnog vremena mladih /organizacija okruglih stolova i predavanja o problemima s kojima se susreće mladež, manifestacije uz Dan maturanata/ i dr.

4. Održavanje i opremanje srednjih škola za poboljšanje standarda

Plan: 5.415.000,00 kuna

- tekuće i investicijsko održavanje objekata - sredstva za investicijsko održavanje objekata srednjih škola i učeničkih domova ulažu se prema jedinstvenoj listi prioriteta i prijedlogu Plana nabave roba, radova i usluga za 2011. godinu, što ga, sukladno sredstvima osiguranim za financiranje decentraliziranih funkcija i programa javnih potreba, izrađuje Gradski ured za obrazovanje, kulturu i šport na osnovi opravdanih zahtjeva ustanova, a donosi ga Grad Zagreb u okviru jedinstvenog Plana nabave. Postupci se provode sukladno Zakonu o javnoj nabavi.

Unatoč tome što je, zahvaljujući potpori Grada Zagreba, posebno od početka 2002. godine kada su prenesena osnivačka prava nad srednjoškolskim ustanovama s Republike Hrvatske na Grad Zagreb, stanje prostora i opreme objekata znatno bolje nego što je bilo prethodnih godina, potrebe za ulaganjima radi stvaranja boljih prostornih i materijalnih uvjeta za cjeloviti pedagoški rad, kao jednog od bitnih koraka za prijelaz na cjelodnevni rad u srednjim školama i stvaranje optimalnih uvjeta za organizaciju nastave u sustavu srednjeg školstva, još uvijek su značajne.

- opremanje srednjih škola i učeničkih domova - odnosi se na nabavu učioničkog namještaja, školskih ploča, opreme za specijalizirane učionice, stručne laboratorije, kabinete i knjižnice, uredskog namještaja, informatičke opreme, uređaja te strojeva i opreme neophodnih za provođenje nastavnog plana i programa škole a realizira se sukladno jedinstvenom Planu Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport izrađenog na temelju iskazanih potreba srednjih škola i učeničkih domova i stručnog uvida u stanje opreme u objektima te sredstvima osiguranim za financiranje programa javnih potreba.

Program informatizacije srednjih škola i učeničkih domova uključuje aktivnosti što se odnose na opremanje informatičkom opremom te uspostavu zajedničkoga informacijskog sustava /internetskog - evidencijskog sustava /srednjih škola i učeničkih domova Grada Zagreba. Raspoloživa sredstva koristit će se za nabavu i ugradnju računalne, komunikacijske i programske opreme radi automatizacije poslovanja i informatizacije odgoja i obrazovanja a osobito:

- računovodstvenog poslovanja /automatizacija obrade i internetska dostava financijskih podataka/,

- administrativno-pedagoških poslova /automatizacija rada stručnih službi, analiza pedagoških podataka/,

- školske i domske knjižnice /automatizacija nabave, posudbe i pregleda knjiga/,

- nastave u kabinetima i specijaliziranim učionicama /računalom vođeni ili simulirani procesi/,

- unutarnje i vanjske komunikacije /izvedba računalne i internetske mreže/,

- slobodnih aktivnosti učenika, npr. novinarstvo, internetske stranice, likovne radionice te

- uspostavu zajedničkoga informacijskog sustava /internetskog - evidencijskog sustava/ srednjih škola i učeničkih domova Grada Zagreba /sustavno evidentiranje, obrada, analiza i korištenje podataka o zaposlenicima, učenicima, nastavnim planovima i programima, opremi, financijskom poslovanju i sl./.

Oprema se nabavlja postupno, sukladno raspoloživim sredstvima i Planu nabave opreme za 2011., a postupak ugovaranja nabave provodi se prema odredbama Zakona o javnoj nabavi.

To se također odnosi i na nabavu opreme za športske dvorane te nabavu nastavnih sredstava i pomagala, fotokopirnih aparata i ostale opreme.

U okviru raspoloživih sredstava školama i učeničkim domovima se, sukladno iskazanim potrebama, omogućuje nabava knjiga za knjižnice - stručne i druge literature.

5. Pomoćnici u nastavi/osobni pomoćnici

Plan: 150.000,00 kuna

Nizom istraživanja i praktičnih iskustava spoznalo se da učenici s teškoćama u razvoju u redovnim sredinama više napreduju kako u spektru svojih teškoća tako i razvijajući niz vještina koje ih čine samostalnijima za kasniji život kao odraslih osoba. Ujedno se tako izbjegava i njihova stigmatizacija. Stoga ovaj ured od 2007. financira pomoćnike u osnovnim školama Grada Zagreba, a od 2009. i u srednjim školama u Gradu Zagrebu na način da se angažiraju preko Ugovora Student servisa ili Ugovora o djelu sukladno suglasnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa kojom je točno određeno tjedno zaduženje pomoćnika.

Uključivanje pomoćnika regulirano je Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine 87/08, 86/09, 92/10 i 105/10 - ispravak), Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja (Narodne novine 63/08 i 90/10) te Zagrebačkom strategijom izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom u razdoblju od 2007. do 2010. (Službeni glasnik Grada Zagreba 5/07). Očekuju se daljnji provedbeni propisi koji će dodatno pojasniti uključivanje pomoćnika u osnovne škole. Do donošenja provedbenih propisa ovaj ured financira uključivanje pomoćnika sukladno sljedećem:

- pomoćnici se angažiraju kod učenika koji svladavaju nastavni plan i program škole koju pohađaju, ali imaju teškoće u razvoju što ih sprečavaju da funkcioniraju bez potpore pomoćnika,

- značajna motorička oštećenja zbog kojih nisu mogućnosti obavljati osnovne životne radnje samostalno (odlazak na toalet, kretanje po školi zbog arhitektonskih barijera, pomoć u nošenju školskih torbi i sl.) bilo da je riječ o cerebralnoj paralizi ili posljedicama određenih zdravstvenih bolesti (npr. tumori mozga, operacija kralješnične moždine i sl.),

- značajne komunikacijske barijere (senzoričke, intelektualne ili socijalne): oštećenja vida, poremećaji iz autističnog spektra, downov sindrom, višestruka oštećenja i sl.

- ponašanje koje ih značajno ometa u funkcioniranju i ugrožava njihovu sigurnost i sigurnost drugih učenika: ADHD poremećaji izuzetno agresivnog i impulzivnog ponašanja, poremećaji u ponašanju, mješoviti poremećaji osjećaja i ponašanja, psihoze in obs. Očekuje se da su učenici s ovim poremećajima uključeni u neki od oblika psihosocijalnih tretmana izvan škole;

- učenici moraju imati rješenje o primjerenom obliku školovanja;

- prednost imaju učenici nižih razreda;

- prednost imaju redovne srednje škole, ali se pomoćnik uključuje i kod učenika u posebnim razrednim odjelima, posebnim ustanovama kada je to neophodno;

- mora biti određen koordinator pomoćnika u školi iz reda stručnih suradnika škole;

- suglasnost roditelja i škole.

Da bi ovaj ured razmatrao mogućnost financiranja ili upućivanje prijedloga prema Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa za uključivanje pomoćnika, kako u slučajevima kada financira tako i kada postoji neka druga pravna osoba koja financira pomoćnika, potrebno je dostaviti sljedeću dokumentaciju:

- opis funkcioniranja učenika za kojeg se traži pomoćnik u školskim prostorima uz naglasak na ponašanja te aktivnosti u kojima je vidljiva potreba za pomoćnikom i aktivnosti koje je škola poduzela radi integracije učenika s teškoćama u razvoju s obzirom na njegove teškoće (uloga razrednika, stručnog suradnika i dr. djelatnika škole u integraciji učenika) iz kojih je vidljivo da učenik ne može funkcionirati bez pomoćnika;

- razred i broj učenika u razredu;

- mišljenje Povjerenstva za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta o potrebi pomoćnika;

- rješenje o primjerenom obliku školovanja;

- medicinsku dokumentaciju ne stariju od godinu dana učenika uz prethodnu suglasnost roditelja da se ona dostavi u ovaj ured (dostaviti samo osnovnu medicinsku dokumentaciju);

- navesti oblike terapija ili rehabilitacijskih postupaka izvan škole (posebno kod učenika s ADHD poremećajem, poremećajem u ponašanju i sl.);

- broju pomoćnika koje je potrebno angažirati i na koje razdoblje;

- prijedlog tjednog zaduženja pomoćnika i njihov program rada;

- prijedlog načina njihova zapošljavanja (ugovor o radu, ugovor o djelu, ugovor Student servisa i sl.);

- izvor njihova financiranja (Gradski ured, škola, udruge i sl.).

U školskoj godini 2010./2011. financira se 5 pomoćnika za 5 učenika u 4 srednje škole u Gradu Zagrebu. Prilikom uključivanja pomoćnika škole su dužne voditi brigu i o osamostaljivanju učenika, odnosno pomoći tako da se učenici s teškoćama u razvoju nauče živjeti što samostalnije sa svojom teškoćom i da se ne razvija ovisnost o drugoj osobi. Stoga, kada je to moguće, uključuje se jedan pomoćnik na dvoje ili više učenika jer je cilj pružiti učenicima samo onu pomoć koja im je potrebna.

Pomoćnici nisu zamjena za druge oblike pomoći: rehabilitacijske postupke, dopunsku nastavu i sl.

Škole same angažiraju pomoćnike, odnosno nalaze adekvatne osobe, a koordinatori u suradnji s učiteljima pripremaju te superviziraju njihov rad.

Edukaciju pomoćnika organizira Agencija za odgoj i obrazovanje u suradnji s Gradskim uredom za obrazovanje, kulturu i šport.

III. VLASTITI PRIHODI

Srednjoškolske ustanove, osnivač kojih je Grad Zagreb, mogu ostvarivati i vlastite prihode, i to:

A/ Iznajmljivanjem prostora i opreme

1. Ako se prostor i oprema, u smislu članka 1. stavka 3. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (Narodne novine 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09) daju na privremeno korištenje, a radi se o davanju na korištenje:

1.1. športskih dvorana i igrališta

1.1.1. športskim klubovima - članovima gradskih športskih saveza, u slobodnim terminima koji nisu potrebni za rad s učenicima, škole će, bez objavljivanja javnog natječaja, sklopiti ugovore o davanju u zakup uz maksimalnu zakupninu:

- 38,00 kuna za 60 minuta - za športske dvorane do 150 m2

- 76,00 kuna za 60 minuta - za športske dvorane 151-300 m2

- 190,00 kuna za 60 minuta - za ostale športske dvorane

- 60,00 kuna za 60 minuta - za asfaltna igrališta /rukomet, košarka, odbojka, tenis i sl./

- 150,00 kuna za 60 minuta - za nogometna igrališta

- 60,00 kuna za 60 minuta - za nogometna asfaltna igrališta

- 60,00 kuna za 60 minuta - za nogometna igrališta ostalih podloga

- 60,00 kuna za 60 minuta - za trim-kabinet

1.1.2. građanima i športskim udrugama koje nisu članovi gradskih športskih saveza, u preostalim terminima uz minimalnu zakupninu:

- 50,00 kuna za 60 minuta - za športske dvorane do 150 m2

- 100,00 kuna za 60 minuta - za športske dvorane 151-300 m2

- 250,00 kuna za 60 minuta - za ostale športske dvorane

- 60,00 kuna za 60 minuta - za asfaltna igrališta /rukomet, košarka, odbojka, tenis i sl./

- 150,00 kuna za 60 minuta - za nogometna igrališta

- 60,00 kuna za 60 minuta - za nogometna asfaltna igrališta

- 60,00 kuna za 60 minuta - za nogometna igrališta ostalih podloga

- 60,00 kuna za 60 minuta - za trim-kabinet

1.1.3. športskim klubovima navedenim u Programu javnih potreba u športu Grada Zagreba za 2011. za provedbu 70 sati športske poduke, prostor se daje besplatno.

Prioritet u korištenju športskih dvorana i športskih igrališta imaju školski športski klubovi i športski klubovi i savezi iz Programa javnih potreba u športu Grada Zagreba te ostali športski klubovi uključeni u gradske športske saveze.

1.2. ostalog prostora

- 60,00 kuna po školskom satu - za klasične učionice za nastavu stranih jezika i ostalu teorijsku nastavu kao i umjetničke programe

- 200,00 kuna po školskom satu - za informatičke učionice s opremom

- do 700,00 kuna - mjesečno po automatu za prostor s priključcima na električnu energiju

Iznimno škola može, uz prethodnu suglasnost Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport, športskim klubovima i organizatorima programa dati u zakup školske športske dvorane i ostale prostore škole po cijenama nižim od određenih, i to:

- športskim udrugama koje provode programe za djecu polaznike škole i djecu iz bližega školskog okruženja besplatno ili uz minimalnu članarinu,

- za provođenje programa humanitarnog i terapijskog karaktera i programa suzbijanja neprihvatljivog ponašanja djece.

Iznimno, škola može uz prethodnu suglasnost Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport, građanima, športskim udrugama koje nisu članovi gradskih športskih saveza te organizatorima ostalih programa dati u zakup školske dvorane i ostale prostore škole po cijenama i višim od navedenih.

Ugovori o davanju u zakup mogu se sklopiti bez objavljivanja natječaja, ali uz prethodnu suglasnost Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport. Ugovori o davanju u zakup zaključuju se najduže na jednu godinu. Sa športskim klubovima za koje se sredstva za korištenje školskih dvorana osiguravaju u Programu javnih potreba u športu Grada Zagreba u 2011. sklapaju se ugovori o korištenju dvorana za proračunsku godinu, a programska sredstva se doznačuju u obliku dvanaestina.

2. Za ostali prostor i opremu koji nije sadržan u prethodnoj točki primjenjuju se odredbe Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (Narodne novine 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09) te Odluke o zakupu poslovnog prostora (Službeni glasnik Grada Zagreba 3/98, 16/01, 20/01 - pročišćeni tekst, 2/02 - ispr., 4/05, 10/06 i 17/09) kojom se, u skladu s člankom 1., određuju uvjeti i postupak za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Zagreba i na kojima Grad Zagreb ima pravo raspolaganja i korištenja, te poslovnog prostora pravnih osoba u vlasništvu ili pretežitom vlasništvu Grada Zagreba i pravnih osoba u njihovu vlasništvu ili pretežitom vlasništvu.

Za određivanje visine zakupnine primjenjuje se Zaključak o kriterijima za određivanje zakupnine za poslovni prostor (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/10).

Temeljem članka 29. Odluke o zakupu poslovnog prostora škole su dužne, prije raspisivanja natječaja, zatražiti mišljenje o davanju u zakup poslovnog prostora od Gradskog ureda za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada.

B/ Prodajom vlastitih proizvoda i usluga

C/ Davanjem usluga školskih radionica

D/ Obrazovanjem uz rad i iz rada

E/ Obavljanjem usluga autoškola u sastavu škole

F/ Iz školarina te

G/ Iz ostalih prihoda

Navedeni ostvareni prihodi zadržavaju se na žiro-računu ustanova, a moraju se koristiti za namjene utvrđene odlukom školskih/domskih odbora, i uz prethodnu suglasnost Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport, sukladno odredbama statuta, i to:

- prihode od točke A/ do točke C/ srednje škole i učenički domovi mogu koristiti za pokrivanje onih troškova koji im nisu pokriveni sredstvima iz Proračuna Grada Zagreba za 2011. godinu te za poboljšavanje uvjeta rada ustanove - prioritetno za tekuće investicijsko održavanje objekata, nabavu didaktičke i druge opreme, npr. do 80% iznosa te za ostale potrebe do 20% iznosa,

- prihode navedene u točkama od D/ do G/, ustanove mogu koristiti za plaće djelatnika koji realiziraju navedene programe do 80% iznosa, a za ostale namjene - gorivo, materijalne troškove i ostale rashode do 20% iznosa.

Iznajmljivanje prostora i opreme, prodaja i davanje usluga i sl. moguće je pod uvjetom da to ne ometa redovnu djelatnost ustanove.

Ustanove su dužne dostavljati Gradskom uredu za obrazovanje, kulturu i šport tromjesečno izvješće o ostvarenim prihodima i utrošku sredstava po namjenama.

Gradonačelnik Grada Zagreba odlučuje o načinu provedbe Programa javnih potreba u odgoju i srednjem obrazovanju Grada Zagreba.

KLASA: 400-06/10-01/55

URBROJ: 251-01-04-10-34

Zagreb, 20. prosinca 2010.

Predsjednik

Gradske skupštine

Boris Šprem, v.r.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija