Stručni članci
×
Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.
Ključna riječ: marketing
❌
Baza podataka kao alat marketinga
21.05.2021., Marinko Kovačić
Za trgovačko društvo koje je orijentirano na tržište i tržišni plasman svojih proizvoda i usluga, baza podataka o postojećim i potencijalnim potrošačima predstavlja glavni marketinški alat. U članku se obrađuje problematika ustrojavanja odgovaraju...
Pročitano
Marketing tržišne niše
11.09.2017., Davorka Lončar
Autorica u članku opisuje marketing tržišne niše, koja je prilično rijetko prisutna u marketing strategijama srednjih i velikih tvrtki. Što je tržišna niša, ciljna skupina kojoj je namijenjen marketing tržišne niše, prednosti marketinga tržišne ni...
Pročitano