Jeste li mislili

Ukupno pronađeno dokumenata: 107
Naziv

(70/2001, 10/2008)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 03.08.2001. Verzija vrijedi od: 23.01.2008.

03.08.2001.

23.01.2008.

Odjel za medije i analitiku obavlja sljedeće poslove: - pravovremeno, cjelovito i točno obavještavanje domaće i strane javnosti o djelatnosti Vlade Republike ... konferencije za novinare, izjave, intervjui, priopćenja, obavijesti, briefinzi i drugo) - davanje odgovora i informacija na pitanja novinara - organiziranje medijskog ... praćenja rada Vlade - organiziranje medijskih i javnih nastupa članova Vlade - pripremanje i izvedbu medijskih kampanja i događaja vezanih uz Vladine ... programe (u suradnji s resornim ministarstvima) - poslove akreditacije novinara koji prate rad Vlade - tekstualne i kvantitativno-kvalitativne analize medijskih ... objava - informiranje Vlade o sadržaju i stavovima medija i javnosti o pojedinim temama - organiziranje ispitivanja javnog mijenja - praćenje medijskih ...

(75/2016)

Datum prve objave: 17.08.2016. Verzija vrijedi od: 15.08.2016.

17.08.2016.

15.08.2016.

RAVNOPRAVNOST I JEDNAKOST U SREDSTVIMA JAVNOG PRIOPĆAVANJA 1. ... Birači imaju pravo dobivati u svim sredstvima javnog priopćavanja objektivne informacije o strankama i kandidatima, a stranke i kandidati trebaju imati ... imati ravnopravan položaj u predstavljanju programa i kandidata i pod jednakim uvjetima dostupno vrijeme sukladno Pravilima o postupanju elektroničkih medija ... Očekuje se od elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom da u svojim emisijama, koje nisu vezane uz predstavljanje izbornih stranačkih programa i kandidata ... Od komercijalnih se medija očekuje poštovanje načela jednakog pristupa plaćenoj političkoj promidžbi svih stranaka i kandidata na izborima te objektivno ...

(43/2019)

Datum prve objave: 27.04.2019. Verzija vrijedi od: 25.04.2019.

27.04.2019.

25.04.2019.

RAVNOPRAVNOST I JEDNAKOST U SREDSTVIMA JAVNOG PRIOPĆAVANJA (1) Birači imaju pravo dobivati u svim sredstvima javnog priopćavanja objektivne informacije ... imati ravnopravan položaj u predstavljanju programa i kandidata i pod jednakim uvjetima dostupno vrijeme sukladno Pravilima o postupanju elektroničkih medija ... s nacionalnom koncesijom u Republici Hrvatskoj tijekom izborne promidžbe. (2) Očekuje se od elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom da u svojim ... predstavljanje izbornih stranačkih programa i kandidata, ne koristi sadržaje koji bi se mogli tumačiti kao izborna promidžba. (3) Od komercijalnih se medija ...

(164/1998)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 28.12.1998. Verzija vrijedi od: 05.01.1999.

28.12.1998.

05.01.1999.

Odjel za odnose s javnošću - upriličuje susrete s domaćim i stranim novinarima i javne nastupe članova Vlade, - ustrojava medijsko praćenje rada Vlade, ... - prati izvješćivanje sredstava javnog priopćavanja o Vladi Republike Hrvatske te priprema Press-clipping za potrebe Vlade, - prati i raščlanjuje izvješćivanje ... - koordinira praćenje i izradu nacrta zakona i drugih propisa iz djelokruga Ureda, - predlaže mjere poboljšanja pravne regulative u području javnog priopćavanja ... na upravno-pravnim poslovima s dopisništvima i novinskim agencijama, - obavlja upravno-pravne poslove u vezi s praćenjem i primjenom Zakona o javnom priopćavanju ...

(46/2014)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 11.04.2014. Verzija vrijedi od: 11.04.2014.

11.04.2014.

11.04.2014.

RAVNOPRAVNOST I JEDNAKOST U SREDSTVIMA JAVNOG PRIOPĆAVANJA 1. ... Birači imaju pravo dobivati u svim sredstvima javnog priopćavanja objektivne informacije o strankama i kandidatima, a stranke i kandidati imaju pravo na ... Od komercijalnih se elektroničkih medija očekuje poštovanje načela jednakog pristupa plaćenoj političkoj promidžbi svih stranaka i kandidata na izborima ...

(8/1997)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 28.01.1997. Verzija vrijedi od: 28.01.1997.

28.01.1997.

28.01.1997.

Ured priopćuje domaćoj i inozemnoj javnosti informacije o radu Vlade Republike Hrvatske i njenih tijela neposredno ili posredstvom sredstava javnog priopćavanja ... izvješćuju o Vladi Republike Hrvatske i njenim tijelima; organizira konferencije za novinstvo i javne nastupe članova Vlade Republike Hrvatske; organizira medijsko ... praćenje rada Vlade Republike Hrvatske; vodi dokumentaciju o radu Vlade koja se odnosi na informiranje javnosti; prati izvješćivanje sredstava javnog priopćavanja ...

(81/1994, 104/1995, 53/1996, 93/1996)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 07.11.1994. Verzija vrijedi od: 14.11.1996.

07.11.1994.

14.11.1996.

stavke 3. ovoga članka presaje biti isprava kojom se dokazuje status osigurane osobe u Zavodu, te o tom obavijestiti osiguranike putem sredstava javnog priopćavanja ... Prijavu se podnosi na magnetskom mediju ili na tiskanici - popisnici (u daljnjem tekstu: Popisnica) za čije je izdavanje ovlašten Zavod, a koju će Zavod ... Pravne i fizičke osobe - obveznici uplate doprinosa za obvezno zdravstveno osiguranje dužni su ispuniti Popisnice, odnosno sačiniti zapis na magnetskom mediju ... Popisnice, odnosno magnetski medij iz stavke 2. ove točke Zavod je obvezan čuvati. Članak 4. ...

27.12.2004.

27.12.2004.

podataka; format i strukturu zapisa; predviđeni način trajne pohrane zapisa (npr. čuvanje u izvornom formatu, konverzija u drugi format, kopiranje na drugi medij ... osigurati pristup podacima ako je predviđeno čuvanje izvan izvornoga hardverskog i softverskog okruženja; način predaje gradiva arhivu (format zapisa i medij ... Presnimavanje na novi medij vrši se najmanje svake pete godine, a obvezno ako su prilikom provjere uočene pogreške ili ako je primjerak arhivske kopije ... Predmeti u svezi organizacije izbora: (Organizacija rada (tajništvo), Podsjetnik za rad biračkih odbora i druge upute; Obavijesti za sredstva javnog priopćavanja ...

(55/2011)

Datum prve objave: 18.05.2011. Verzija vrijedi od: 26.05.2011.

18.05.2011.

26.05.2011.

Javni bilježnik ne smije voditi rubrike pitanja i odgovora u sredstvima javnog priopćavanja uz navođenje svoga imena. ... Također mu je zabranjeno davati pravne savjete neodređenom krugu osoba posredovanjem sredstava javnog priopćavanja. ... Javnom bilježniku iznimno je dopušteno istupiti u sredstvima javnog priopćavanja uz odobrenje ili po nalogu predsjednika Komore i u slučaju iz t. 19. ovog ...

(51/2004)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 21.04.2004. Verzija vrijedi od: 29.04.2004.

21.04.2004.

29.04.2004.

Pod aktivnim pristupanjem smatra se posjećivanje kupaca, slanje pošte kupcima što uključuje i elektroničku poštu, oglašavanje putem medija i drugih sredstava ... javnog priopćavanja ciljanih isključivo na te kupce ili grupu kupaca na isključivom teritoriju drugog distributera. (4) Pasivna prodaja, u smislu stavaka ... Pod pasivnom prodajom smatra se i općenito reklamiranje ili oglašavanje u medijima ili na internetu koje dopire izvan nečijeg isključivog teritorija ili ...

(9/2011)

Datum prve objave: 21.01.2011. Verzija vrijedi od: 29.01.2011.

21.01.2011.

29.01.2011.

Aktivnim pristupanjem smatra se posjećivanje kupaca, slanje pošte kupcima što uključuje i elektroničku poštu, oglašavanje putem medija i drugih sredstava ... javnog priopćavanja ciljanih isključivo na te kupce ili grupu kupaca na isključivom teritoriju drugog distributera. (4) Pasivna prodaja, u smislu stavaka ... Pod pasivnom prodajom smatra se i općenito reklamiranje ili oglašavanje u medijima ili na internetu koje dopire izvan nečijeg isključivog teritorija ili ...

(13/2006)

Datum prve objave: 06.02.2006. Verzija vrijedi od: 03.10.2005.

06.02.2006.

03.10.2005.

namijenjenih općoj javnosti kao i sektorskih publikacija o pojedinim područjima i poglavljima pregovora namijenjenih posebnim ciljnim skupinama, • medijske ... aktivnosti (javne diskusije na TV-u, tematske TV i radijske emisije, suradnja s tiskanim medijima u izdavanju relevantnih tematskih priloga); u tom kontekstu ... Pritom je osobito važna uloga medija koji imaju velik utjecaj na formiranje javnog mnijenja (a tu se prema rezultatima istraživanja javnog mnijenja osobito ... Stoga će Vlada intenzivno surađivati s medijima u prenošenju informacija o Europskoj uniji i integriranju Hrvatske u EU. ... Vlada će surađivati s elektroničkim i tiskanim medijima na nacionalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini, međutim naglašena je uloga Hrvatske televizije kao ...

(36/2012, 130/2012, 16/2013)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 28.03.2012. Verzija vrijedi od: 16.02.2013.

28.03.2012.

16.02.2013.

i edukacije vezane za zlouporabu droga, a u cilju informiranja građana o utjecaju i štetnosti istih, osmišljava, koordinira i provodi edukativnu i medijsku ... provedbe Nacionalne strategije, akcijskih planova, Nacionalnog programa prevencije ovisnosti za djecu i mlade, Projekta resocijalizacije ovisnika, medijske ... ustanovama socijalne skrbi, odgojno-obrazovnim, kulturnim, zdravstvenim i drugim ustanovama, vjerskim zajednicama, udrugama, zakladama, sredstvima javnog priopćavanja ...

(18/2002, 12/2005, 111/2006, 19/2010)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 27.02.2002. Verzija vrijedi od: 18.02.2010.

27.02.2002.

18.02.2010.

ustanovama socijalne skrbi, odgojno-obrazovnim, kulturnim, zdravstvenim i drugim ustanovama, vjerskim zajednicama, udrugama, zakladama, sredstvima javnog priopćavanja ... edukacije vezane za zlouporabu droga, a u cilju informiranja građana o utjecaju i štetnosti istih, osmišljava, koordinira i provodi edukativnu i medijsku ...

(69/2014)

Datum prve objave: 06.06.2014. Verzija vrijedi od: 07.06.2014.

06.06.2014.

07.06.2014.

zaštiti arhivskog gradiva te ostalim pripadajućim zakonskim propisima i općim aktima Agencije, vodi sve poslove vezane uz odnose s javnošću, organizira medijsko ... praćenje rada Agencije, obavlja i druge poslove sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama, Zakonu o medijima, Zakonu o elektroničkim medijima i ... (8) Zabranjen je svaki oblik utjecaja na rad Upravnog vijeća koji bi mogao dovesti u pitanje neovisnost Agencije, a osobito uporaba sredstava javnog priopćavanja ... JAVNOST RADA Članak 32. (1) Rad Agencije je javan. (2) Javnost rada Agencije osigurava se suradnjom Agencije sa sredstvima javnog priopćavanja te izvješćivanjem ...

30.08.2004.

07.09.2004.

u Republici Hrvatskoj, a uzimat će se u obzir i relevantni prijevodi hrvatske književnosti objavljeni u priznatim inozemnim književnim nakladama i medijima ... monografije, katalozi – knjige, – recenzije u stručnim časopisima, – stručni tekstovi i recenzije koje pišu likovni umjetnici objavljene u sredstvima javnog priopćavanja ... KNJIŽEVNO STVARALAŠTVO a) Književnici – 2 objavljene knjige, ili – 1 objavljena knjiga i 50 radova objavljenih u uglednim književnim revijama, listovima i medijima ... stvaralaštva – 2 objavljene knjige, ili – 3 neobjavljena znanstvena rada s pozitivnom recenzijom, ili – 50 članaka objavljenih u dnevnom tisku, periodici ili medijima ... , ili – 5 opsežnijih znanstvenih, teorijskih ili kritičarskih radova, ili – 15 referata objavljenih u stručnim časopisima ili periodici i medijima ili ...

(154/2011, 121/2012, 7/2013, 61/2015, 99/2016, 57/2017, 87/2019, 88/2020, 68/2024)

Datum prve objave: 29.12.2011. Verzija vrijedi od: 07.06.2024.

29.12.2011.

07.06.2024.

O radu sjednice zatvorene za javnost Služba za odnose s javnošću Ureda predsjednika Vlade izdaje priopćenje predstavnicima sredstava javnog priopćavanja ... Služba za odnose s javnošću Ureda predsjednika Vlade izdaje predstavnicima sredstava javnog priopćavanja priopćenja i o drugim pitanjima iz rada Vlade, ... Glavni tajnik Vlade osigurava uvjete (prostorne i druge) radi omogućavanja rada predstavnika sredstava javnog priopćavanja. ... Služba za odnose s javnošću Ureda predsjednika Vlade može oduzeti odobrenje (akreditaciju) predstavniku sredstva javnog priopćavanja, koji svojim ponašanjem ...

(10/2002)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 30.01.2002. Verzija vrijedi od: 07.02.2002.

30.01.2002.

07.02.2002.

osobnim računalom, strojem, tiskani, stenografirani, šifrirani, filmirani, fotokopirani, snimljeni na magnetnoj vrpci, disketi i drugim magnetnim medijima ... Podaci koji su predmet ovoga Pravilnika mogu se priopćavati predstavnicima sredstava javnog priopćavanja isključivo uz uvjete i na način utvrđen ovim Pravilnikom ...

(77/2021, 148/2024)

Datum prve objave: 07.07.2021. Verzija vrijedi od: 18.12.2024.

07.07.2021.

18.12.2024.

Javnost djelovanja ostvaruje se komunikacijom sredstvima javnog priopćavanja, konferencijama za medije, organizacijom javnih akcija, sudjelovanjem na javnim ...

(73/2008)

Datum prve objave: 26.06.2008. Verzija vrijedi od: 01.01.2009.

26.06.2008.

01.01.2009.

točku ispitivanja. (5) Ocjene iz stavaka 2., 3. i 4. ovoga članka objavljuju na internetskim stranicama županije, Ministarstva i putem sredstava javnog priopćavanja ... O pojavi kratkotrajnog onečišćenja ovlaštenik odmah obavještava nadležno upravno tijelo u županiji koje je dužno putem sredstava javnog priopćavanja informirati ... Podatke o pojedinačnoj ocjeni iz stavka 1. ovoga članka istog dana po primanju županija stavlja na internetsku stranicu i obavještava javnost putem medija ...

(70/2001)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 03.08.2001. Verzija vrijedi od: 03.08.2001.

03.08.2001.

03.08.2001.

održavanju baza podataka, - izrađuje naputke, preporuke i pravila za pohranu, razmjenju i objavljivanje službenih informacija u klasičnom i elektkroničkom mediju ... Odnosi s medijima Članak 26. ... Ravnatelj HIDRA-e može predstavnicima tiska i drugih sredstava javnog priopćavanja davati podatke i izvješća o pitanjima koja se odnose na poslove i zadatke ...

(32/2001)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 10.04.2001. Verzija vrijedi od: 10.04.2001.

10.04.2001.

10.04.2001.

i programa djelovanja ravnatelja i pomoćnika ravnatelja, – protokolarni poslovi, – poslovi u vezi odnosa s javnošću i suradnja sa sredstvima javnog priopćavanja ... Odnosi s medijima Članak 31. ... Ravnatelj HIDRA-e i pomoćnik ravnatelja mogu predstavnicima tiska i drugih sredstava javnog priopćavanja davati podatke i izvješća o pitanjima koja se ...

(99/2013, 100/2020, 19/2023)

Datum prve objave: 31.07.2013. Verzija vrijedi od: 25.02.2023.

31.07.2013.

25.02.2023.

članova: – 2 predstavnika organizacija civilnog društva, – 2 predstavnika nacionalnih manjina, – 2 predstavnika akademske zajednice i – 2 predstavnika medija ... (1) Članove savjeta za ljudska prava bira pučki pravobranitelj (2) Pučki pravobranitelj, na svojim internetskim stranicama i putem sredstava javnog priopćavanja ... sloboda, – osiguravanja kontinuirane suradnje pučkog pravobranitelja u području ljudskih prava i sloboda s civilnim društvom, akademskom zajednicom i medijima ...

(42/2021)

Datum prve objave: 21.04.2021. Verzija vrijedi od: 27.02.2021.

21.04.2021.

27.02.2021.

Javnost djelovanja ostvaruje se komunikacijom putem sredstava javnoga priopćavanja, konferencijama za medije, organizacijom javnih akcija, sudjelovanjem ...

(20/2021)

Datum prve objave: 26.02.2021. Verzija vrijedi od: 24.10.2020.

26.02.2021.

24.10.2020.

Javnost djelovanja ostvaruje se komunikacijom putem sredstava javnoga priopćavanja, konferencijama za medije, organizacijom javnih akcija, sudjelovanjem ...

(64/2007, 72/2008, 64/2018, 52/2021, 83/2021, 81/2022)

Datum prve objave: 20.06.2007. Verzija vrijedi od: 21.07.2022.

20.06.2007.

21.07.2022.

Odvjetnicima, zajedničkim odvjetničkim uredima i odvjetničkim društvima dopušteno je reklamiranje i oglašavanje u sredstvima oglašavanja ili medijima ( ... Odvjetnik o kojemu se u sredstvima javnog priopćavanja piše ili govori na način koji je protivan odredbama Zakona o odvjetništvu, Statutu Hrvatske odvjetničke ... povodu kaznenog postupka odvjetnik treba izbjegavati svako isticanje svoga imena koje bi imalo reklamni karakter, osobito posredovanjem sredstava javnog priopćavanja ... Zabranjeno mu je davati pravne savjete neodređenom krugu osoba posredovanjem sredstava javnog priopćavanja. XII. TROŠKOVI ZASTUPANJA 139. ...

(51/2004)

Nevažeći propis

Datum prve objave: 21.04.2004. Verzija vrijedi od: 29.04.2004.

21.04.2004.

29.04.2004.

Pod aktivnim pristupanjem smatra se posjećivanje kupca, slanje kupcima pošte što uključuje i elektroničku poštu, oglašavanje putem medija i drugih sredstava ... javnog priopćavanja ciljanih isključivo na te kupce ili grupu kupaca na isključivom teritoriju drugog distributera. (6) Pasivna prodaja, u smislu stavaka ... Pod pasivnom prodajom smatra se i općenito reklamiranje ili oglašavanje u medijima ili na internetu koje dopire izvan nečijeg isključivog teritorija ili ...

(28/2019, 139/2021, 66/2023, 62/2025)

Datum prve objave: 22.03.2019. Verzija vrijedi od: 09.04.2025.

22.03.2019.

09.04.2025.

obrada i publiciranje informacija za potrebe članova Komore te poticanje i sudjelovanje u izdavačkoj djelatnosti iz područja djelatnosti Komore 13. medijsko ... podizanju dodatne vrijednosti proizvodima i uslugama, 20. skupljanje, obrada, publiciranje i dostavljanje svih relevantnih informacija u svim vrstama medija ... Javnost rada Komore ostvaruje se posredstvom javnog priopćavanja. ... identitet i sadržaj glasila, financiranje, održavanje i ažuriranje informacija istog te međusobna prava i obveze Komore i drugih sudionika u javnom priopćavanju ...

(37/2011)

Datum prve objave: 30.03.2011. Verzija vrijedi od: 07.04.2011.

30.03.2011.

07.04.2011.

Pod aktivnim pristupanjem smatra se posjećivanje kupca, slanje kupcima pošte, što uključuje i elektroničku poštu, oglašavanje putem medija i drugih sredstava ... javnog priopćavanja namijenjenih isključivo za te kupce ili grupu kupaca na isključivom teritoriju drugog distributera. (4) Pasivna prodaja, u smislu ... Pod pasivnom prodajom smatra se i općenito reklamiranje ili oglašavanje u medijima ili na internetu koje dopire izvan nečijeg isključivog teritorija ili ...

(6/2002)

Datum prve objave: 21.01.2002. Verzija vrijedi od: 21.01.2002.

21.01.2002.

21.01.2002.

U djelokrugu su Odbora za informiranje, informatizaciju i medije poslovi utvrđivanja i praćenja provođenja politike, a u postupku donošenja zakona i drugih ... propisa ima prava i dužnosti matičnog radnog tijela u području informiranja, pisanih i elektroničkih medija, a posebice: - razmatra pitanja komuniciranja ... , informiranja i medija o kojima odlučuje Sabor, - prati, potiče i sudjeluje u donošenju zakona o pisanim i elektroničkim medijima (tisak, radio, televizija ... , Internet), - poticanje nastanka, oblikovanja i potpisivanja relevantnih međunarodnih dokumenata o informiranju i medijima, - praćenje primjene međunarodnih ... dokumenata o informiranju i medijima i praćenje rada odbora za medije i/ili informiranje drugih zemalja, - zaštita prava na informiranje i informaciju ...

Filteri