zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

14.07.1998.

Donesen

15.05.1998.

Stupa na snagu

22.07.1998.

Prestaje važiti

09.02.2007.
Prethodnik
Nasljednik

Naredba o homologaciji motocikla u pogledu emisije buke

Pročišćeni tekst vrijedi od 22.07.1998. do 08.02.2007.

Narodne novine 95/1998

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

Pravilnik o postupku homologacije određenih sastavnih dijelova i značajki motornih vozila na dva ili tri kotača TPV 212 - Dio 9.: dopuštena razina buke u dB(A) i ispušni sustavi za motorna vozila na dva ili tri kotača (12/07 ) na snazi od 9.2.2007. u članku 8. propisuje:

"Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaju važiti »Naredba o homologaciji motocikala u pogledu emisije buke (»Narodne novine« br. 95/98), Naredba o homologaciji motornih vozila s tri kotača u pogledu emisije buke (»Narodne novine« br. 95/98 i 141/98) i Naredba o homologaciji mopeda s dva kotača u pogledu emisije buke (»Narodne novine« br. 95/98)."

PREAMBULA

Naredba o homologaciji motocikla u pogledu emisije buke (»Narodne novine«, br. 95/98)

DRŽAVNI ZAVOD ZA NORMIZACIJU I MJERITELJSTVO

1327

Temeljem članka 13. stavak 2., članka 17 stavak 2. i članka 23 stavak 4. Zakona o normizaciji ("Narodne novine" broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi

NAREDBU

O HOMOLOGACIJI MOTOCIKLA U POGLEDU EMISIJE BUKE

I. OPĆE

1. Vozila kategorije L3 moraju biti homologirana sukladno ovoj naredbi.

II. PODRUČJE PRIMJENE

2. Ova naredba odnosi se na buku koju emitiraju bicikli s dva kotača osim onih čija najveća projektirana brzina nije veća od 50 km/h.

III. ZAHTJEVI

3. Opći zahtjevi

3.1. Motocikl, njegov motor i njegov sustav za smanjenje buke moraju biti tako projektirani, izrađeni i sastavljeni da omogućavaju motociklu kod uobičajene uporabe, unatoč vibracijama kojima može biti izložen, da udovolji odredbama ove naredbe.

3.2. Sustav za smanjenje buke mora biti tako projektiran, izrađen i sastavljen, da bude otporan na koroziju kojoj može biti izložen.

4. Zahtjevi koji se odnose na razine buke

4.1. Mjerne met...

IV. ISPITIVANJE VOZILA

5. Ispitivanje vozila u smislu ove naredbe može provoditi samo ovlašteni laboratorij, prema zahtjevima Pravilnika broj 41 Ekonomskog povjerenstva Ujedinjenih naroda za Europu, s izmjenama i dopunama koje su stupile na snagu zaključno 24. srpnja 1984.2, koji je dodatak Ženevskom sporazumu iz 1958. o prihvaćenju jednakih uvjeta za homologaciju i uzajamno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila (u daljnjem tekstu: Pravilnik ECE R 41.01)....

V. HOMOLOGACIJA VOZILA

7. Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo vrši homologaciju vozila u smislu ove naredbe prema Pravilniku ECE R 41.01.

VI. PROVJERA SUKLADNOSTI

8. Provjera sukladnosti vozila sa zahtjevima ove naredbe provodi se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji vozila ("Narodne novine" broj 82/96, 107/96, 79/97, 132/97 i 58/98).

VII. PRIMJENA

9. Danom stupanja na snagu ove naredbe prestaje važiti Naredba o obveznoj homologaciji motocikala što se tiče buke ("Narodne novine" br. 53/91).

10. Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama".

__________

1 Ispitivanje motocikla u mirovanju provodi se kako bi se dobila referencijska vrijednost za provjeru motocikla u uporabi

2 ECE dokumenti u kojima je objavljen tekst pravilnika:

E/ECE/324-E/ECE/TRANS/505Rev.1/Ad.40 (Izvorni pravilnik, stupio na snagu 1. lipnja 1980.)

E/ECE/324-E/ECE/TRANS/505Rev.1/Ad.40/Corr.1 (Ispravak 1, stupio na snagu 15. rujna 1980.)

E/ECE/324-E/ECE/TRANS/505Rev.1/Ad.40/Amend.1 (Dopuna 1, stupila na s...

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija