Podzakonski propisi
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Počinje primjena
2. CILJEVI UVOĐENJA I VOĐENJA JEDINSTVENE EVIDENCIJE I JEDINSTVENOG REGISTRA PROSTORNIH JEDINICA
3. DEFINICIJA JEDINSTVENE EVIDENCIJE I JEDINSTVENOG REGISTRA PROSTORNIH JEDINICA
5.2. Klasifikacija prostornih jedinica u SEPJ i RPJ
5.3. Definicije jedinica SEPJ i RPJ
5.4. Identifikatori prostornih jedinica
5.4.1.1. Matični brojevi za pojedine prostorne jedinice
5.4.1.2. Konstrukcija kontrolnog broja
5.4.2. REDNI I KOMBINIRANI BROJEVI
5.5. Granice područja prostornih jedinica
5.5.2.1. Podaci o granicama na kopnu
5.5.2.2. Podaci o granicama na moru
5.6. Imena prostornih jedinica
5.7. Posebni podaci o prostornim jedinicama
6.1.2. PROMJENE KOD KOJIH DOLAZI DO PROMJENE PODRUČJA I GRANICA JEDINICA
6.1.3. PROMJENE KOD KOJIH DOLAZI DO PROMJENE OSTALIH PODATAKA O JEDINICAMA
7.1.2.2. Osnovni kartografski prikazi
7.1.2.3. Pregledni kartografski prikazi
7.1.2.4. Skupni kartografski prikazi
7.1.2.5. Izvanokvirni opisi kartografskih prikaza
8. POSLOVI OKO UVOĐENJA I VOĐENJA PODATAKA O PROSTORNIM JEDINICAMA U SEPJ I RPJ
8.2. Uspostava stanja podataka na određeni datum
8.3. Redovito dostavljanje podataka o promjenama
8.4. Izradba elaborata promjena
8.5. Program uvođenja podataka o jedinicama mjesne samouprave
9. POSLOVI NADLEŽNIH TIJELA U SVEZI S UVOĐENJEM I VOĐENJEM PODATKA O PROSTORNIM JEDINICAMA
9.1. Poslovi katastarskih ureda
9.2. Poslovi Državne geodetske uprave
9.3. Poslovi Državnog zavoda za statistiku
9.4. Poslovi tijela nadležnih za donošenje odluka o prostornim jedinicama
Metodologija za uvođenje i vođenje jedinstvene evidencije i jedinstvenog registra prostornih jedinica
Pročišćeni tekst vrijedi od 08.10.1997.
Narodne novine
104/1997

DRŽAVNI ZAVOD ZA STATISTIKU
Na temelju članka 3. Zakona o preuzimanju Zakona o jedinstvenoj evidenciji prostornih jedinica koji se u Republici Hrvatskoj primjenjuje kao republički zakon ("Narodne novine", br. 53/91), a u svezi s člankom 12. Zakona o jedinstvenoj evidenciji prostornih jedinica ravnatelj Državnog zavoda za statistiku propisuje
METODOLOGIJU
ZA UVOĐENJE I VOĐENJE JEDINSTVENE EVIDENCIJE I JEDINSTVENOG REGISTRA PROSTORNIH JEDINICA
1. UVOD
Ovom metodologijom uređuje se način uvođenja i vođenja podataka o prostornim jedinicama u jedinstvenoj evidenciji i jedinstvenom registru prostornih jedinica. Izvore podataka o prostornim jedinicama čine zakoni, odluke, rješenja i drugi akti tijela nadležnih za njihovo donošenje, te postojeći podaci o prostornim jedinicama vođeni na temelju zakona i podzakonskih propisa u jedinstvenoj evidenciji i jedinstvenom registru.
2. CILJEVI UVOĐENJA I VOĐENJA JEDINSTVENE EVIDENCIJE I JEDINSTVENOG REGISTRA PROSTORNIH JEDINICA
Cilj je uvođenja i vođenja jedinstvene evidencije i jedinstvenog registra prostornih jedinica jedinstveno i jednoznačno vođenje podataka o prostornim jedinicama radi racionalizacije vođenja svih postojećih evidencija i registara u Republici Hrvatskoj koji sadrže i podatke o prostornim jedinicama.
Jedinstvena evidencija i jedinstveni registar prostornih jedinica omogućavaju:
1. uspostavljanje sustava identifikatora prostornih jedinica kao standarda za upotrebu u informacijskim...
3. DEFINICIJA JEDINSTVENE EVIDENCIJE I JEDINSTVENOG REGISTRA PROSTORNIH JEDINICA
Jedinstvena evidencija prostornih jedinica službena je evidencija prostornih jedinica (u daljnjem tekstu: SEPJ) u kojoj Državna geodetska uprava, Gradski zavod za katastar i geodetske poslove Grada Zagreba i županijski uredi za katastarsko-geodetske poslove vode službene podatke o prostornim jedinicama.
Jedinstveni registar prostornih jedinica (u daljnjem tekstu: RPJ) automatizirana je evidencija prostornih jedinica koju, kao vremensku bazu podataka o prostornim jedinicama, za potre...
4. SADRŽAJ SEPJ I RPJ
U SEPJ i RPJ vode se za prostorne jedinice sljedeći podaci od interesa za državu:
1. vrsta i ime
2. jedinstveni identifikator
3. prikaz granica i izvor podataka o granicama
4. podaci o prostornim jedinicama s kojima se povezuje
5. posebni podaci (status, sjedište itd.)
6. vrsta promjene, izvor i datum promjene.
5. JEDINICE SEPJ I RPJ
5.1. Općenito
Prostor Republike Hrvatske podijeljen je na prostorne jedinice nastale na zemljopisnim, povijesnim, gospodarskim, administrativnim, tehničkim i drugim načelima.
Općenito se prostorne jedinice dijele:
na normativne (ili institucionalne) prostorne jedinice koje su izraz političke volje; njihova su područja određena sudskim, upravnim, samoupravnim i drugim zadacima prenesenim na njih, a ustrojene su s obzirom na veličinu populacije za koju je potrebno provesti...
5.2. Klasifikacija prostornih jedinica u SEPJ i RPJ
S obzirom na navedene kriterije (vidi točku 5.1.), propise koji uređuju ustroj prostornih jedinica, upotrebu podataka o njima i prostornu hijerarhiju, razlikujemo sljedeće vrste jedinica:
1. upravne prostorne jedinice
država
županija i Grad Zagreb
2. prostorne jedinice lokalne samouprave
županija i Grad Zagreb
grad
općina
3. prostorne jedinice mjesne samouprave
gradski kotar
gradska četvrt
mjesni odbor
4. s...
5.3. Definicije jedinica SEPJ i RPJ
Država (HR)
Država je najviša prostorna jedinica.
U SEPJ i RPJ vodi se ime i podaci o granicama države.
Prema standardu ISO 3166 Republika Hrvatska ima dvoslovnu oznaku HR, troslovnu oznaku HRV i troznamenkastu brojčanu oznaku 091.
Županija (ŽU)
Županija je jedinica lokalne uprave i samouprave. Područje županije određuje se tako da ono bude izražaj povijesnih, prometnih i gosp...
5.4. Identifikatori prostornih jedinica
Jedinstveni identifikatori prostornih jedinica jesu redni, matični i kombinirani brojevi. Jedinstveni identifikatori prostornih jedinica, samostalno ili u kombinaciji sa šifrom vrste prostorne jedinice, jednoznačno, stalno i neponovljivo identificiraju prostornu jedinicu.
5.4.1. MATIČNI BROJEVI
Matični brojevi unose se u SEPJ i RPJ prema sustavu matičnih brojeva propisanom ovom metodologijom.
Matični broj, samostalno ili u kombinaciji sa šifrom vrste prostorne jedinice, jednoznačno, stalno i neponovljivo identificira prostornu jedinicu, a njegova se točnost kontrolira po modulu 11. Matični broj jednom dodijeljen prostornoj jedinici po njezinom prestanku ne može se više dodjeljivati.
5.4.1.1. Matični brojevi za pojedine prostorne jedinice
1. Matični broj jedinice lokalne samouprave (grada i općine) peteroznamenkasti je broj i sastoji se:
- od rednog broja grada odnosno općine u okviru države (prve četiri znamenke)
- od kontrolnog broja po modulu 11 (peta znamenka).
2. Matični broj jedinice mjesne samouprave peteroznamenkasti je broj i sastoji se:
- od rednog broja jedinice mjesne samouprave u okviru države (prve četiri znamenke)
- od kontrolnog broja po modulu 11 (peta znamenka).
3....
5.4.1.2. Konstrukcija kontrolnog broja
Otkrivanje pogrešaka pri upisivanju matičnih brojeva vrši se pomoću kontrolnog broja koji je sastavni dio matičnog broja. On se sastoji od jedne znamenke generirane iz osnovnoga matičnog broja, a omogućuje otkrivanje svake pojedinačne pogreške i pogreške permutacije dviju ili više znamenaka u matičnom broju. U slučaju višestrukih pogrešaka u jednom matičnom broju, kontrolni broj omogućava otkrivanje 90% takvih pogrešaka.
Za generiranje kontrolnih brojeva primjenjuje se metoda aritme...
5.4.2. REDNI I KOMBINIRANI BROJEVI
Redni broj prostorne jedinice određuje se u okviru više prostorne jedinice u skladu s tabelom 1. Redni brojevi samostalno, odnosno zajedno s matičnim brojevima više prostorne jedinice predstavljaju potpunu identifikaciju jedinice (npr. redni broj popisnoga kruga određuje se u okviru statističkoga kruga, a za potpunu identifikaciju popisnoga kruga potrebno je navesti matični broj statističkoga kruga kojem popisni krug pripada i redni broj popisnoga kruga unutar tog statističkoga kruga). Red...
5.5. Granice područja prostornih jedinica
5.5.1. OPĆENITO
Granice područja prostornih jedinica moraju biti međusobno usklađene. Granice prostornih jedinica u pravilu idu granicama katastarskih čestica. Iznimno granica prostorne jedinice može dijeliti katastarske čestice cesta, rijeka, potoka i slično.
Granice prostornih jedinica završavaju na granicama prostornih jedinica više hijerarhijske razine.
5.5.2. PODACI O GRANICAMA
5.5.2.1. Podaci o granicama na kopnu
Podaci o granicama države unose se u SEPJ na temelju međudržavnih sporazuma kojima su utvrđene granice države.
Podaci o granicama županija, Grada Zagreba, gradova i općina unose se u SEPJ na temelju zakona, međusobnih sporazuma jedinica lokalne samouprave i odluka Povjerenstva Vlade RH za granice jedinica lokalne samouprave, odnosno Vlade RH.
Podaci o granicama jedinica mjesne samouprave unose se u SEPJ na temelju odluka jedinice lokalne samouprave.
Podaci o granicama ...
5.5.2.2. Podaci o granicama na moru
U SEPJ vode se podaci o granici države na moru.
Granice jedinica lokalne samouprave (županije, gradovi i općine) na moru nisu utvrđene. U SEPJ se radi iskazivanja pripadnosti otoka, otočića i hridi jedinicama lokalne samouprave, prikazuju linije pomoću kojih navedena pripadnost postaje očevidna. Linije se u SEPJ unose po sljedećim kriterijima:
1. Linije se unose tako da točke linija budu jednako udaljene od najbližih točaka na obali odnosno otocima, otočićima i hridima koji p...
5.6. Imena prostornih jedinica
Imena županija, gradova i općina unose se u SEPJ i RPJ onako kako su objavljena u Zakonu o područjima županija, gradova i općina u Republici Hrvatskoj.
Imena jedinica mjesne samouprave unose se u SEPJ i RPJ na temelju odluka jedinica lokalne samouprave onako kako su u njima objavljena.
Imena katastarskih općina, naselja, ulica odnosno trgova unose se u SEPJ i RPJ na temelju odluka nadležnih tijela onako kako su u njima objavljena.
5.7. Posebni podaci o prostornim jedinicama
Posebni podaci o prostornim jedinicama podaci su o sjedištu, statusu, centroidu i pripadnosti popisnom krugu.
a) Podaci o sjedištu županija, gradova, općina i općinskih sudova unose se u SEPJ i RPJ na osnovi zakona.
b) Podaci o statusu vode se za jedinice lokalne samouprave (gradove i općine), naselja, jedinice mjesne samouprave, katastarske urede i njihove ispostave, i brojeve zgrada (kućne brojeve).
Podaci o tome je li jedinica lokalne samouprave grad ili općina unos...
6. PROMJENE U SEPJ I RPJ
Pod promjenom u SEPJ i RPJ podrazumijeva se svaka promjena podataka o prostornim jedinicama. Promjene na prostornim jedinicama više hijerarhijske razine mogu uzrokovati promjene na nižim prostornim jedinicama. Promjene mogu biti promjene do kojih dolazi zbog odluka nadležnih tijela i promjene koje tijelo državne uprave nadležno za vođenje SEPJ i RPJ provodi na nižim prostornim jedinicama kao posljedicu navedenih odluka. Osim tih u SEPJ i RPJ evidentiraju se i promjene koje nastaju na stati...
6.1. Vrste promjena
Promjene jedinica dijele se:
- na promjene kod kojih dolazi do promjene područja i granica jedinice
- na promjene kod kojih dolazi do promjene ostalih podataka o jedinicama i
- na tehničke ispravke pogrešno unesenih podataka.
6.1.2. PROMJENE KOD KOJIH DOLAZI DO PROMJENE PODRUČJA I GRANICA JEDINICA
Promjena područja uvijek znači i promjenu granice i obrnuto.
Promjene kod kojih dolazi do promjena područja i granica prostornih jedinica jesu:
pripajanje
izdvajanje
dijeljenje
spajanje
pripajanje dijela
izdvajanje dijela
korekcija granica.
Pripajanje
Jedna ili više prostornih jedinica (A) pripojila se drugoj, već postojećoj prostornoj jedinici (B), kojoj identifikator i ime ostaju nepromij...
6.1.3. PROMJENE KOD KOJIH DOLAZI DO PROMJENE OSTALIH PODATAKA O JEDINICAMA
imenovanje
promjena imena
ukidanje
određivanje
promjena pripadnosti
promjena statusa
promjena sjedišta
promjena centroida
Imenovanje
Ova vrsta promjene moguća je samo pri određivanju imena novoizgrađenim ulicama i uvođenju uličnog sustava u naselju.
Promjena imena
Kod ove vrste promjene mijenja se samo ime prostorne jedinice, a svi ostali podaci o prostornoj jedinici ostaju ne...
6.2. Izvori promjene
Tabela 2. VRSTE PROMJENA I AKTI OBJAVE KAO IZVORI PROMJENA
Vrsta prostorne Vrsta promjene Akti objave
jedinice
ŽUPANIJA pripajanje Zakon o područjima županija,
GRAD ZAGREB izdvajanje gradova i općina u RH
dijeljenje odluka povjerenstva Vlade RH
spajanje za granice JLS
izdvajanje dijela odluka Vlade RH
pripajanje dijela međusobni sporazum JLS
korekcija granica
promjena imena
promjena sjedišta
6.3. Datumi promjena
Za svaku vrstu promjene u SEPJ i RPJ vodi se i datum promjene.
Za promjene koje se provode na temelju akata nadležnih tijela u SEPJ i RPJ unosi se kao datum promjene datum stupanja na snagu akta kojim je utvrđena promjena.
Za promjene koje se provode na temelju kriterija definiranih ovom metodologijom u SEPJ i RPJ unosi se kao datum promjene datum kad je promjena provedena u SEPJ.
Posebno se u RPJ vodi i datum unosa podataka u bazu podataka (sistemski datum).
7. SEPJ I RPJ
7.1. Sastavni dijelovi SEPJ
SEPJ vodi važeće stanje podataka o prostornim jedinicama sredstvima automatske obrade podataka. Dijelovi službene evidencije mogu se voditi na klasičan način.
Standardni su ispisi i izrisi iz automatske obrade podataka, odnosno sastavni dijelovi SEPJ vođeni na klasičan način:
- popisi jedinica i
- kartografski prikazi.
7.1.1. Popisi jedinica
Popisi prostornih jedinica izrađuju se za prostorne jedinice iste razine i za potrebe prikazivanja pripadnosti jedinica višim jedinicama. Popisi jedinica jesu:
- popis jedinica lokalne samouprave i uprave (županije i Grad Zagreb)
- popis gradova i općina po županijama
- popis jedinica mjesne samouprave po gradovima i općinama
- popis naselja po gradovima i općinama
- popis katastarskih općina
- popis statističkih krugova po naseljima
- popis...
7.1.2. KARTOGRAFSKI PRIKAZI
7.1.2.1. Općenito
Na kartografskim prikazima prikazuju se grafički i drugi podaci o prostornim jedinicama.
Podaci o prostornim jedinicama mogu se voditi na klasičan način ili u automatskoj obradi podataka, kao grafička baza podataka o prostornim jedinicama. Kartografski prikazi izrađuju se kao standardni izrisi iz automatske obrade podataka, odnosno kao prikazi izrađeni na klasičan način.
Kartografske prikaze dijelimo na osnovne, pregledne i skupne.
7.1.2.2. Osnovni kartografski prikazi
Osnovni kartografski prikazi sastoje se:
- od lista osnovne državne karte mjerila 1:5000 (ODK) i
- od lista prikaza podataka SEPJ.
Osnovni kartografski prikazi mogu se voditi i na listovima preglednih katastarskih karata (PKK). Pregledne katastarske karte pokrivaju isto područje kao i osnovna državna karta, a sadrže prikaz katastarskih čestica i zgrada.
Na područjima na kojima ne postoje izrađeni listovi ODK, ni PKK, ove listove do njihove izrade mogu zamijeniti...
7.1.2.3. Pregledni kartografski prikazi
Pregledni kartografski prikazi izrađuju se u mjerilu 1 : 25 000 s istim sadržajem kao i osnovni, osim što u pregledne kartografske prikaze ne ulaze popisni krugovi, imena ulica i trgova, te brojevi zgrada (kućni brojevi).
Pregledni kartografski prikazi sastoje se:
- od lista topografske karte mjerila 1 : 25 000 i
- od lista prikaza podataka službene evidencije prostornih jedinica.
Na preglednim kartografskim prikazima granice, imena i matični i redni brojevi pro...
7.1.2.4. Skupni kartografski prikazi
Skupni kartografski prikazi izrađuju se u mjerilima 1 : 100 000 i 1 : 300 000.
Na skupnim kartografskim prikazima prikazuju se podaci o prostornim jedinicama kao i na preglednima s time da se prikazuju podaci o statističkim krugovima. Skupni kartografski prikazi sastoje se:
- od listova topografskih karata odgovarajućeg mjerila i
- od listova s prikazom podataka o prostornim jedinicama.
Skupni kartografski prikazi mogu se izrađivati u drugim potrebnim mjerilima....
7.1.2.5. Izvanokvirni opisi kartografskih prikaza
Izvanokvirni opisi osnovnih, preglednih i skupnih kartografskih prikaza sadrže sljedeće oznake i imena:
- REPUBLIKA HRVATSKA
- ime jedinice lokalne samouprave i uprave za kartografske prikaze koje izrađuju katastarski uredi
- ime jedinice lokalne samouprave za kartografske prikaze koje izrađuju katastarski uredi
- oznaku SEPJ (službena evidencija prostornih jedinica)
- oznaku vrste kartografskog prikaza (osnovni, pregledni ili skupni)
- mjerilo
...7.2. RPJ
U Registru prostornih jedinica vode se alfanumerički podaci o prostornim jedinicama sredstvima automatske obrade podataka. Državni zavod za statistiku na temelju podataka koje mu dostavljaju nadležna tijela državne uprave, ažurira podatke o prostornim jedinicama. Vođenje i ažuriranje RPJ provodi se na temelju primljenih obrazaca, rješenja i pratećih elaborata promjena. Ažuriranje svih podataka o prostornim jedinicama izvodi se u RPJ na način da ostane evidentirano u bazi podataka važeće st...
7.2.1. DOKUMENTACIJA RPJ
Dokumentacija RPJ u Državnom zavodu za statistiku sadrži:
- upute za uporabu aplikacije za vođenje i ažuriranje baze podataka RPJ
- elaborate promjena i dopise nadležnih tijela državne uprave o promjenama podataka prostornih jedinica
- podatke o promjenama prostornih jedinica i kućnih brojeva u vremenskoj bazi podataka.
7.2.2. ISPISI IZ RPJ
Državni zavod za statistiku izrađuje za određeni datum ispise prostornih jedinica i kućnih brojeva po prostornim jedinicama iz baze podataka RPJ, koji sadržajno odgovaraju popisima i obrascima propisanima za vođenje SEPJ u dodatku ove metodologije.
8. POSLOVI OKO UVOĐENJA I VOĐENJA PODATAKA O PROSTORNIM JEDINICAMA U SEPJ I RPJ
8.1. Općenito
Vođenju podataka o prostornim jedinicama u SEPJ i RPJ prethodi uvođenje stanja podataka na određeni datum. Nakon uspostavljanja stanja podataka na određeni datum, promjene se u SEPJ i RPJ provode pomoću elaborata promjena, obrazaca, rješenja i sustava redovitog dostavljanja podataka o promjenama. Podaci o jedinicama mjesne samouprave uvode se u SEPJ i RPJ po posebnom programu uvođenja podataka.
8.2. Uspostava stanja podataka na određeni datum
Podaci o prostornim jedinicama moraju biti usklađeni u tijelima državne uprave nadležnim za njihovo vođenje. Tijela državne uprave nadležna za vođenje osnovnih kartografskih prikaza dužna su uspostaviti stanje podataka u SEPJ sukladno teritorijalnom ustroju države i odlukama nadležnih tijela na datum koji odredi ravnatelj Državne geodetske uprave u suglasnosti s ravnateljem Državnog zavoda za statistiku. Nakon usklađivanja, podatke o prostornim jedinicama potrebno je dostaviti tijelu držav...
8.3. Redovito dostavljanje podataka o promjenama
Tijela državne uprave nadležna za vođenje kartografskih prikaza, redovito, odmah po promjeni dostavljaju sve podatke o promjenama prostornih jedinica Državnom zavodu za statistiku u obliku elaborata promjena.
Podaci o promjenama podataka o prostornim jedinicama dostavljaju se na SEPJ-PROM i PK obrascima.
Podaci o pojedinačnom određivanju odnosno ukidanju kućnog broja dostavljaju se jednim primjerkom rješenja na kojem se, u obliku službene bilješke, iskazuje pripadnost kućnog ...
8.4. Izradba elaborata promjena
Elaborati promjena mogu biti elaborati o korekciji granica, elaborati o promjenama granica i područja, elaborati za određivanje matičnih brojeva, te elaborati o uvođenju uličnog sustava u naselje.
Tijela državne uprave nadležna za vođenje osnovnih kartografskih prikaza izrađuju elaborate pomoću kojih tijelu državne uprave nadležnom za vođenje preglednih kartografskih prikaza za područje države dostavljaju podatke o promjenama.
Elaborati promjena, ovisno o vrsti promjene, sast...
8.5. Program uvođenja podataka o jedinicama mjesne samouprave
Podaci o jedinicama mjesne samouprave uvode se u SEPJ i RPJ posebnim programom uvođenja propisanim posebnim propisom.
U sklopu programa uvođenja potrebno je od jedinica lokalne samouprave prikupiti podatke o jedinicama mjesne samouprave.
U postupku prikupljanja podataka potrebno je u suradnji s gradovima i općinama prikupiti i podatke o granicama jedinica mjesne samouprave.
Za uvođenje podataka o jedinicama mjesne samouprave izrađuje se elaborat promjene, u okviru koje...
8.6. Izradba tehničke dokumentacije za provođenje popisa i anketnih istraživanja
Tehničku dokumentaciju čine:
- skice statističkih i popisnih krugova
- podaci o popisnom krugu - obrazac PK
Skice statističkih i popisnih krugova izrađuju se od osnovnih kartografskih prikaza (kopiranjem) u pogodnom mjerilu ovisno o veličini i izgrađenosti kruga. U gornjem lijevom kutu skice upisuje se ime i matični broj naselja te matični broj statističkog i redni broj popisnog kruga, a u donjem desnom kutu ime i prezime osobe koja je izradila skicu i datum izradbe sk...
9. POSLOVI NADLEŽNIH TIJELA U SVEZI S UVOĐENJEM I VOĐENJEM PODATKA O PROSTORNIM JEDINICAMA
Podatke o prostornim jedinicama u skladu s propisima vode katastarski uredi za područje svoje mjesne nadležnosti, Državna geodetska uprava, te Državni zavod za statistiku.
9.1. Poslovi katastarskih ureda
Katastarski uredi za područje svoje mjesne nadležnosti:
- vode podatke o svim prostornim jedinicama;
- izrađuju i održavaju osnovne i pregledne kartografske prikaze po jedinicama lokalne samourprave;
- unose u osnovne i pregledne kartografske prikaze podatke o granicama prostornih jedinica;
- unose u osnovne i pregledne kartografske prikaze i ostale podatke o prostornim jedinicama za koje je to propisano ovom metodologijom osim centroida naselja;
- dijele...
9.2. Poslovi Državne geodetske uprave
Državna geodetska uprava:
- vodi sve popise osim popisa popisnih krugova i zgrada s pripadajućim brojevima (kućni brojevi) za cjelokupno područje države;
- izrađuje i održava pregledne i skupne kartografske prikaze za područje države;
- unosi u pregledne i skupne kartografske prikaze za područje države podatke o granicama prostornih jedinica;
- unosi u pregledne i skupne kartografske prikaze za područje države i ostale podatke o prostornim jedinicama za koje je ...
9.3. Poslovi Državnog zavoda za statistiku
Državni zavod za statistiku:
- u automatskoj obradi podataka vodi alfanumeričke podatke o svim prostornim jedinicama;
- vodi i ažurira podatke o prostornim jedinicama kao vremensku bazu podataka;
- na pismeni zahtjev Državne geodetske uprave i katastarskih ureda dostavlja podatke o prostornim jedinicama u digitalnom obliku;
- za potrebe izradbe tehničke dokumentacije dostavlja djelomično popunjene ispise obrazaca PK Državnoj geodetskoj upravi.
9.4. Poslovi tijela nadležnih za donošenje odluka o prostornim jedinicama
Tijela nadležna za donošenje odluka o prostornim jedinicama trebaju te odluke donositi u skladu s podacima SEPJ i RPJ, tako da je iz odluka nadležnih tijela vidljivo postojeće stanje podataka u SEPJ i RPJ i novo stanje podataka.
Tijela nadležna za donošenje odluka o prostornim jedinicama dužna su odluke, odmah nakon njihovog donošenja, zajedno s pripadajućim kartografskim prikazima, dostaviti nadležnim katastarskim uredima i Državnoj geodetskoj upravi.
Ova metodologija primje...
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.