zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Prethodnik
Nasljednik

Pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom u Republici Hrvatskoj tijekom izborne promidžbe

Pročišćeni tekst vrijedi od 11.10.2014.

Narodne novine 118/2014

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom u Republici Hrvatskoj tijekom izborne promidžbe (»Narodne novine«, br. 118/14)

HRVATSKI SABOR

2222

Na temelju članka 30. Zakona o izborima zastupnika u Hrvatski sabor (»Narodne novine«, br. 116/99., 109/00., 53/03., 167/03., 44/06., 19/07., 20/09., 145/10., 24/11., 93/11. i 120/11. – pročišćeni tekst), Hrvatski sabor na sjednici 26. rujna 2014., donio je

PRAVILA

O POSTUPANJU ELEKTRONIČKIH MEDIJA S NACIONALNOM KONCESIJOM U REPUBLICI HRVATSKOJ TIJEKOM IZBORNE PROMIDŽBE

I. OSNOVNE ODREDBE

a) Pravni izvori i načela postupanja nakladnika elektroničkih medija

1. Sukladno odredbama Zakona o izborima zastupnika u Hrvatski sabor (»Narodne novine«, br. 116/99., 109/00., 53/03., 167/03., 44/06., 19/07., 20/09., 145/10., 24/11., 93/11. i 120/11. – pročišćeni tekst), Zakona o elektroničkim medijima (»Narodne novin...

II. PROGRAMSKA PRAVILA NAKLADNIKA ZA PRAĆENJE IZBORA ZA ZASTUPNIKE U HRVATSKI SABOR

a) Zajednički uvjeti pripremanja i objavljivanja emisija

9. Nakladnici zadržavaju pravo medijski oblikovati izvješće te odrediti njegovo trajanje i vrijeme emitiranja.

10. Nakladnici su dužni način i oblike praćenja izbora za zastupnike u Hrvatski sabor, na odgovarajući način primjenjivati na sve sudionike u izborima u skladu s točkama 2. i 3. ovih Pravila te internim pravilima iz točke 3. stavka 3. ovih Pravila.

11. Nakladnici mogu za praćenje izbora za zastupnike u H...

III. PLAĆENO OGLAŠAVANJE IZBORNE PROMIDŽBE

16. Nakladnici će omogućiti, pod jednakim uvjetima, svim sudionicima u izborima objavljivanje plaćenih oglasa izborne promidžbe u trajanju do dvije minute. Sadržaj oglasa izborne promidžbe mora biti usko vezan uz političke programe sudionika u izborima.

Nakladnici će narudžbe za plaćene oglase izborne promidžbe zaprimati od ovlaštenih osoba sudionika u izborima.

Nakladnici će plaćene oglase izborne promidžbe emitirati sukladno zahtjevu ovlaštene osobe sudionika u izborima, pr...

IV. ZAVRŠNE ODREDBE

19. Ova se Pravila na odgovarajući način primjenjuju na izbore za predsjednika Republike Hrvatske i na izbore članova u Europski parlament iz Republike Hrvatske.

20. Na dan stupanja na snagu ovih Pravila prestaju važiti Pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom u Republici Hrvatskoj tijekom izborne promidžbe (»Narodne novine«, br. 165/03. i 105/07.).

21. Ova Pravila stu...

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija