Intervjui
19.03.2003.
Kako se zaštititi od nelojalne konkurencije
Sve većim otvaranjem našeg tržišta utjecajima konkurencije međunarodnog tržišta, uvozom roba čiji obujam daleko premašuje naš izvoz, postavlja se i pitanje koliko je domaća proizvodnja, pa i promet u trgovinama, u objektivno ravnopravnom položaju. Riječ je, naime, o uvjetima u kojima djeluju domaći i inozemni gospodarski subjekti, a sučeljavaju se na našem tržištu. Svakako, misli se na objektivne uvjete, a ne one na koje mogu i moraju djelovati sami gospodarstvenici, kao, primjerice, na adekvatnu organizaciju rada, na produktivnost, na istraživanje tržišta i prilagođavanje potražnji.
Pojačana tržišna utakmica, bez sumnje, ima pozitivan predznak jer potiče i proizvođače i trgovce da se izborom roba, kvalitetom i posebice cijenom prilagode potražnji. No, pritom se moraju uvažavati načela poštene utakmice - lojalna
konkurencija. Kako upravo to osigurati, za naše čitatelje govori mr. sc. HRVOJE MOMČINOVIĆ, ravnatelj Agencije za zaštitu tržišnih natjecanja.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.