Digitalna izdanja
Više od 100 naslova stručne literature u digitalnom obliku!
Informatorova digitalna izdanja novost su za sve ljubitelje stručne literature. Ono po čemu je ovaj paket poseban i jedinstven jest lakoća korištenja putem mobitela, računala ili tableta, bilo kad i bilo gdje.
Prednosti korištenja Informatorovih digitalnih izdanja su:
- dostupnost na više uređaja (računalo, tablet, mobitel) – lakša prenosivost
- jednostavnost i preglednost izdanja – lakoća korištenja i čitanja
- međusobna povezanost sadržaja putem vanjskih poveznica na propise RH
- napredna pretraga pojmova unutar izdanja
- dodavanje vlastitih napomena i bilješki unutar svakog pojedinog izdanja
- ažurnost – kontinuirano ažuriranje baze novim digitalnim izdanjima
- ekološka prednost – pridonosi očuvanju okoliša.
Informatorova digitalna izdanja možete kupiti po promotivnoj cijeni od 1.870,00 €
(+5% PDV-a godišnje).
Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail: prodaja@informator.hr
... Posljednjih godina u tržišno razvijenom gospodarstvu kooperacija je dobila na značenju kao samostalna i jednako vrijedna opcija u konkurentskom ponašanju.295 Kooperativnim se odnosima djeluje načelno i na odnos s drugim akterima izvan partnerstva. Ti ... mogućnosti koje je pružala vertikalna kooperacija, paralelno su se dalje razvijali i koncentracijski procesi, kako na strani proizvođača tako i na strani trgovine, a i na strani kupaca.296 To znači da se odnosi kooperacije razvijaju u uvjetima intenziviranja ...
... horizontalne i vertikalne integracije i kooperacije i u proizvodnoj i u trgovinskoj djelatnosti. Tradicijski sustavi distribucije i marketinga ustupili su mjesto vertikalnim. Suvremeni organizacijski oblici kooperacije i integracije i nastali su, prije svega ...
... Tradicionalno se oblici kooperacije mogu poodijeliti s obzirom na vodstvo proizvođača ili trgovine u marketingu.301 Sve do osamdesetih godina prošloga stoljeća poduzeća su bila relativno izolirane, zatvorene jedinice. U jako fragmentiranome vrijednosnom ... unutar kooperacije nego i vodstvo kooperacije kao cjeline da bi se osigurala učinkovitost ukupnoga procesa. Dakako, vodstvo se zasniva najviše na asimetričnoj podjeli moći između aktera. Ova dva ekstremna slučaja predstavljaju tzv. tipove kooperacije uz jednostranu ...
... između domaćih proizvođača i velikih inozemnih lanaca trgovine na malo te se (ponovo) pojavljuju prijedlozi za politiku kooperacije između domaće trgovine i domaće proizvodnje kao strategije povećanja njihove konkurentnosti. Naime, poznato je da među mikroekonomskim ... 394 Isto tako, kao prilike za razvoj hrvatske trgovine na malo ističu se, između ostalog, partnerstvo (s proizvodnjom) i kooperacija uzduž cijelog vrijednosnog lanca.395 Nadalje, kao što smo već istaknuli, stvorena domaća velika poduzeća trgovine na malo ...
... proizvođač – trgovina i intenziviranje konkurentske kooperacije uvjetovat će moguća uspješna rješenja za budućnost u konkretnim slučajevima. U sljedećim će godinama nastati inovativni kooperacijski oblici u kojima će obje strane svoje sposobnosti jasno ...
... 148, 307 Konkurent, 196 Konvencionalni maloprodavači, 224 Konverzija marži, 365 Konvoji, 121 Konzumerizam, 42 Kooperacija, 147, 169 Kooperacija, 185 Kooperativni marketing, 145 Koopeticija, 130, 133, 196, 197 Koorporativni vertikalni marketinški sustav ...
... proizvođača-prerađivača, a i za trgovinska poduzeća. Stoga se s poljoprivrednim proizvođačima (individualnim) razvijaju kooperacijski odnosi (kreditiranje proizvodnje, pružanje tehničke pomoći i garantiranje sigurnosti prodaje i sl.). Otkup sekundarnih ...
... pogotovo ako su ugovaratelji ugovora o licenciji povezani i drugim obveznopravnim ugovorima (dugoročna proizvodna i poslovna kooperacija, zajednička ulaganja, ortaštvo – joint venture), raznim oblicima organizacijskih ugovora, ali i drugim načinima povezivanja ...
... a kupac će ga sam skupiti ili iskopati i odvesti. Kupoprodajni ugovor može biti sadržan i u ugovoru o kooperaciji te se »Na ugovore o kooperaciji, sadrže li i odredbe o prodaji, primjenjuju se opći propisi koji vrijede za prodaju pa tako i za isplatu ...
... savjesnosti i poštenja.173 Pravila koja uređuju isplatu cijene u slučaju uzastopnih isporuka primijenjuju se i «na ugovore o kooperaciji, sadrže li i odredbe o prodaji.174 3. Kupac je cijenu dužan platiti – također ako nije drukčije određeno prisilnim propisima ...
... ideološki pristup temeljen je na tvrdnji da je tržište temeljni mehanizam, superioran ostalima (političkoj regulaciji, kooperaciji i solidarnosti) u odnosu na pitanje alokacije materijalnih i nematerijalnih resursa i najefikasniju distribuciju proizvedenog ...
... međunarodnih gospodarskih, socijalnih, zdravstvenih problema i drugih problema s time u svezi, međunarodnu kulturnu i obrazovnu kooperaciju i univerzalno poštovanje i nadzor poštovanja ljudskih prava i temeljnih sloboda za sve bez razlike u odnosu na rasu, spol ...
... kao korektori, ako niže razine odlučivanja nisu donijele odgovarajuće odluke. Navedeno upućuje na nužnost koordinacije i kooperacije, a ne konfrontacije, različitih vertikalnih razina odlučivanja, koje su koncentrični krugovi. Mjeru ne predstavlja zajednica ...
... razlikovanje između: – akcija koje se odvijaju na lokalnoj i nacionalnoj razini – akcija koje se odvijaju na europskoj razini – kooperacije i potpore između EU i država članica. Načelo supsidijarnosti je temeljni dio dolazeće rasprave iz razloga što su autori ...