Više od 100 naslova stručne literature u digitalnom obliku!

Informatorova digitalna izdanja novost su za sve ljubitelje stručne literature. Ono po čemu je ovaj paket poseban i jedinstven jest lakoća korištenja putem mobitela, računala ili tableta, bilo kad i bilo gdje.

Prednosti korištenja Informatorovih digitalnih izdanja su:

  • dostupnost na više uređaja (računalo, tablet, mobitel) – lakša prenosivost
  • jednostavnost i preglednost izdanja – lakoća korištenja i čitanja
  • međusobna povezanost sadržaja putem vanjskih poveznica na propise RH
  • napredna pretraga pojmova unutar izdanja
  • dodavanje vlastitih napomena i bilješki unutar svakog pojedinog izdanja
  • ažurnost – kontinuirano ažuriranje baze novim digitalnim izdanjima
  • ekološka prednost – pridonosi očuvanju okoliša.

Informatorova digitalna izdanja možete kupiti po promotivnoj cijeni od 1.870,00 €
(+5% PDV-a godišnje).

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail: prodaja@informator.hr

Jeste li mislili

Ukupno pronađeno dokumenata: 9

... Posljednjih godina u tržišno razvijenom gospodarstvu kooperacija je dobila na značenju kao samostalna i jednako vrijedna opcija u konkurentskom ponašanju.295 Kooperativnim se odnosima djeluje načelno i na odnos s drugim akterima izvan partnerstva. Ti ... mogućnosti koje je pružala vertikalna kooperacija, paralelno su se dalje razvijali i koncentracijski procesi, kako na strani proizvođača tako i na strani trgovine, a i na strani kupaca.296 To znači da se odnosi kooperacije raz­vijaju u uvjetima intenziviranja ...

... horizontalne i vertikalne integracije i kooperacije i u proizvodnoj i u trgovinskoj djelatnosti. Tradicijski sustavi distribucije i marketinga ustupili su mjesto vertikalnim. Suvremeni organizacijski oblici kooperacije i integracije i nastali su, prije svega ...

... Tradicionalno se oblici kooperacije mogu poodijeliti s obzirom na vodstvo proizvođača ili trgovine u marketingu.301 Sve do osamdesetih godina prošloga stoljeća poduzeća su bila relativno izolirane, zatvorene jedinice. U jako fragmentiranome vrijednosnom ... unutar kooperacije nego i vodstvo kooperacije kao cjeline da bi se osigurala učinkovitost ukupnoga procesa. Dakako, vodstvo se zasniva najviše na asimetričnoj podjeli moći između aktera. Ova dva ekstremna slučaja predstavljaju tzv. tipove kooperacije uz jednostranu ...

... između domaćih proizvođača i velikih inozemnih lanaca trgovine na malo te se (ponovo) pojavljuju prijedlozi za politiku kooperacije između domaće trgovine i domaće proizvodnje kao strategije povećanja njihove konkurentnosti. Naime, poznato je da među mikroekonomskim ... 394 Isto tako, kao prilike za razvoj hrvatske trgovine na malo ističu se, između ostalog, partnerstvo (s proizvodnjom) i kooperacija uzduž cijelog vrijednosnog lanca.395 Nadalje, kao što smo već istaknuli, stvorena domaća velika poduzeća trgovine na malo ...

... proizvođač – trgovina i intenziviranje konkurentske kooperacije uvjetovat će moguća uspješna rješenja za budućnost u konkretnim slučajevima. U sljedećim će godinama nastati inovativni kooperacijski oblici u kojima će obje strane svoje sposobnosti jasno ...

... 148, 307 Konkurent, 196 Konvencionalni maloprodavači, 224 Konverzija marži, 365 Konvoji, 121 Konzumerizam, 42 Kooperacija, 147, 169 Kooperacija, 185 Kooperativni marketing, 145 Koopeticija, 130, 133, 196, 197 Koorporativni vertikalni marketinški sustav ...

... proizvođača-prerađivača, a i za trgovinska poduzeća. Stoga se s poljoprivrednim proizvođačima (individualnim) razvijaju kooperacijski odnosi (kreditiranje proizvodnje, pružanje tehničke pomoći i garantiranje sigurnosti prodaje i sl.). Otkup sekundarnih ...

Kupi e-izdanje

Filteri