Informator 6566

Https://ir.bambooapp.eu/r/eyjpbwfnzsi6imh0dhbzoi8vczmuzxuty2vudhjhbc0xlmftyxpvbmf3cy5jb20vaw5mb3jtyxrvci1oci8ymde5lzazlze1lzexlzfhothmzjaxzmriotq4odgxogfjztaznmnknjy1odhjyjyzndmwytkuanbniiwic2l6zsi6mzgwfq3c3c


Područje

9.01. RADNO PRAVO


Autor

Nataša Rupčić


Ključne riječi


Https://ir.bambooapp.eu/r/eyjpbwfnzsi6imh0dhbzoi8vczmuzxuty2vudhjhbc0xlmftyxpvbmf3cy5jb20vaw5mb3jtyxrvci1oci8ymde5lzazlze1lzeylzy0mzczmtu4mwi0mzczodg1zge2mdgymge1yjnimty2mze5otnjy2muanbniiwic2l6zsi6mjuwfqcab7
18. 03. 2019.

Upravljanje i motivacija zaposlenika



Prema teoriji postavljanja ciljeva smatra se da će zaposlenici biti motivirani ako su ciljevi jasno određeni, ostvarivi, ali i izazovni. Ciljevi tako trebaju pratiti akronim »SMART« (engl. Specific, Measurable, Attainable, Results-Oriented, Timely). Drugim riječima, ciljevi trebaju biti određeni, mjerljivi, ostvarivi, usmjereni na neki rezultat te vremenski određeni. Motivacija zaposlenika bit će još veća ako sudjeluju u postavljanju ciljeva, odnosno ako menadžment primjenjuje metodu upravljanja na temelju ciljeva. No, rezultira li kultura usmjerenosti na rezultate doista samo pozitivnim učincima? Treba li baš svaki aspekt aktivnosti mjeriti brojčanim pokazateljima? Autorica u članku analizira proces upravljanja na temelju ciljeva te ukazuje na njegove brojne proturječnosti. 


Morate biti pretplaćeni za gledanje sadržaja

Prijava





Novi korisnik? →