Informator 6399

Https://ir.bambooapp.eu/r/eyjpbwfnzsi6imh0dhbzoi8vczmuzxuty2vudhjhbc0xlmftyxpvbmf3cy5jb20vbm92as1pbmzvcm1hdg9ylziwmtcvmdgvmdmvmtevmzc5ntu1odqzndy2zmjkmdbin2nlzdu2ndg1mdc2zjvmotewogu5nc5qcgcilcjzaxplijozodb9535b


Područje

6.08. JAVNA NABAVA


Autor

Kristina Zovko


Ključne riječi


Propisi

Zakon o javnoj nabavi

Https://ir.bambooapp.eu/r/eyjpbwfnzsi6imh0dhbzoi8vczmuzxuty2vudhjhbc0xlmftyxpvbmf3cy5jb20vbm92as1pbmzvcm1hdg9ylziwmtcvmdcvmduvmtevn2yzyzrjyzk3mtmynzkxmdblodfhmdgxzjcxntyyzjdkm2y1n2vlns5qcgcilcjzaxplijoyntb9f7e9
01. 04. 2016.

Kvaliteta i iskustvo predloženog tima ponuditelja u postupcima javne nabave intelektualnih usluga



U ovom članku autorica KRISTINA ZOVKO, dipl. iur., piše u povodu presude Suda pravde Europske unije u predmetu C-601/13, o intelektualnim uslugama i ekonomski najpovoljnijoj ponudi. Autorica istovremeno ukazuje na odredbe našeg Zakona o javnoj nabavi (Nar. nov., br. 90/11, 83/13, 193/13 i 13/14 - Odluka USRH) i praksu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave, kao i o sadržaju nove Direktive 2014/24/EU, s kojom se mora uskladiti Zakon o javnoj nabavi do 18. travnja 2016.


Morate biti pretplaćeni za gledanje sadržaja

Prijava





Novi korisnik? →